چشم چشم دو ابرو

وبلاگ می‌نویسم قربة إلی الله
..................................
إن شاء الله

آخرین نظرات
  • ۲۰ شهریور ۹۵، ۱۶:۵۰ - سید گمنام
    لبیک..!
  • ۱۹ ارديبهشت ۹۵، ۱۵:۰۲ - الّلهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم
    ان شا ء الله باشه.

آغوش ...

يكشنبه, ۲۰ بهمن ۱۳۹۲، ۱۰:۴۳ ب.ظ


بازهم قرارمان را فراموش کرده بودم ...

سرگرم مسخره بازی های مسخره ام شده بودم که یکدفعه یادم آمد ...

نگاهی به ساعت کردم ...

قرارمان ساعت هشت بود ...

اما بیشتر از نیم ساعت گذشته بود ...

آمدم سریع لباس بپوشم که دوباره سرگرم مسخره بازی هایم شدم ...

یادم رفته بود که برایت مهم نیست چه بپوشم و من به اندازه یک انتخاب لباس بیشتر دیر کردم ...

می دویدم که خودم را برسانم ...

هرچند دیر شده بود ولی تو کسی نبودی که از بدقولی هایم تعجب کنی و بروی ...

اما شاید همین مهربانی هایت بود که مرا گستاخ تر می کرد ...

در راه چشمم را به هرچیزی که دلت نَخواهد دوختم و باز هم بیشتر منتظرت گذاشتم ...

آنقدر با هرچیزی دلم را اِشغال کردم که پاک یادم رفته بود می توانم ماشین بنشینم و زودتر خودم را برسانم ...

با هر بدبختی ای بود نزدیک محل قرارمان شدم ...

درست یک کوچه جلوتر ...

قرار بود آنجا هم را ببینیم ...

نمیدانستم نفس نفس هایم را جمع و جور کنم یا گند کاری هایم را لاپوشانی ...

اما اینها که چیز جدیدی نبود برای تو و من ...

وقتی رسیدم ...

انگار می دانستی قرار است از کدام طرف بیایم و انگار فهمیده بودی رسیدنم را...

قبل از اینکه چشمانت به من بیفتد لبخند روی لبانت بود ...

نگذاشتی از شرمندگی سرم را بیندازم پایین ...

تا این فکر از ذهنم گذشت گفتی :

" بیا بغلم " ...

چند وقتی از این جریان می گذر ...

نفس نفس میزنم ...

باز هم...

دارم میدوم ...

که زودتر برسم  ...

و ...

تو...

منتظرمی ...

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

پ.ن :

+ صدایی دلنشین با اسم کوچکم صدایم می کند ( + ) ( + )

+ دلم خیلی گرفته آقاجان ، حسابی آغوشت را می خواهم ...

+ مرتبط با ایام ( + )

+ التماس دعا

+ یه سر به ادامه مطلبم بزنید لطفا ...


+++ بعد از اینکه سرکار باران نم نم کار بسیار زیبایی انجام دادند و از اونجا که بنده هم ایشاالله فردا راهی مشهدالرضا میشم گفتم منم یه کاری کرده باشم ...

روبه روی ضریح که نشستم و بعد از خوندن زیارت سعی میکنم اسمتون رو بیارم و یادی ازتون بکنم که ایشاالله هم امام رضایی بشید و هم امام رضایی !!!

یه سری دوستان رو که اسمشونو تو مخاطبای گوشیم دارم و از اونجا میخونم ، یه سری هم که تو لینک های وبم هستن+ عزیزانی که تشریف میارن چشم چشم دو ابرو واسه بازدید ( حتی الامکان تا جایی که اسماشون یادم باشه ) رو مینویسم تا شرمنده نشم...

خلاصه دعامون کنید که برسیم اونجا ، ماهم دعاتون میکنیم ...

ایشاالله سفرهای زیارتی ، با معرفت هرچه بیشتر قسمت همه بشه...

حلال کنید ، یهو دیدید خدا خواست همونجا همسایه امام رضا شدم ...

نظرات  (۲۹)

۲۱ بهمن ۹۲ ، ۰۰:۰۹ باران نم نم...

سلام

در شان کرامتشون نمی بینند که به رومون بیارند...

اللهم عجل لولیک الفرج

پاسخ:
سلام ...
کاش ما به روی خودمون بیاریم حداقل ...
آمین ...
هیشکی نمیتونه جز خودش باور کنه که دل من چقدر هوای مشهدو کرده...
هیشکی نمیتونه اشکای منو برای رفتن به مشهد باور کنه....همین.

سپاس .... عالی بود.
التماس دعا
پاسخ:
به موقعش دعوت میشید ، مطمئن باشید ...
به قول یکی از رفقا : " گاهی باید سوخته شویم تا از نو ساخته شویم" ...
ممنون ...
محتاجیم ...
۲۱ بهمن ۹۲ ، ۰۱:۰۰ باران نم نم...
اگر بیاریم که خوبه...دیگه حواسمون پرت زمونه نمیشه...از قرار جا بمونیم!!!
پاسخ:
خیلی خوبه ...
خـیــلـــی ...
۲۱ بهمن ۹۲ ، ۱۱:۴۷ دکـ لـ مـ هـ
خیلی بَدیم
من بدتر...
پاسخ:
منم بدتر ...
سلام
آفرین
هرچند توی طراحی وب چیزی نشدی اما توی نویسندگی داری هی چیزی میشی ... :|
موفق باشی
الماس دعا
یا علی
پاسخ:
سلام ...
:)
ممنون ...
مابیشتر ...
یازهرا ...
۲۱ بهمن ۹۲ ، ۱۳:۵۱ ای نام تو بهترین سر آغاز
اصن من بد تر تر

من اول یه برداشت دیگه کردم آخرش به یه چی دیگه ختم شد
ساختار شکنی بود دیگه به قولی ....
 زیبا بود

پاسخ:
ممنون ...
:)
چقدر دلم گرفته آقاجان
حسابی آغوشت را میخواهم

پاسخ:
حسابی ...
۲۱ بهمن ۹۲ ، ۱۶:۴۰ مغلم کوچولو
سلام محمد جاااااااااااانم.
حال شما؟؟

بمون بذار بخونم داداش. :)


پاسخ:
سلام مصطفی جان ...
مخلصم ...
شما چطورایی ؟؟؟
ما رو نمیبینی خوشکلی ؟؟؟

خب میخوندی بعد کامنت میذاشتی ، عجله ای نبودا ... :)

سلام و درود خدا

خدا خیر بدهد جناب باران را!

خدا خیر بدهد شما را!

ممنونم.

انشاالله در این مهمانی الهی ما را هم شریک کنید.

انشاالله خود حضرت آقا از شما و تمام زائرین این روزها پذیرایی ویژه کند.

پاسخ:
سلام ...
خدا خیر بدهد باران نم نم را که سنت خوبی به پا کردند ...
انشاالله ...
انشاالله ...
۲۱ بهمن ۹۲ ، ۱۷:۰۰ مغلم کوچولو
به به

قشنگ گفتی

ان شاءالله همین طور بشه
پاسخ:
انشاالله آبرار ...
یاد این مصراع سرودمون افتادم:
اگه بَدم به روم نیار، بخشیدن از بزرگترهاست....
::
زائر مشهدالرضا، مسافر....
پاسخ:
آره ، یادش بخیر ...
واقعا شعرایی که واسه اردوهای مشهدمون انتخاب میشه زیبا هستن ...
آره خداییش
حداقل تعداد نائب الزیاره ها زیاد میشن
به نظرم دوستای واقعی اگه برن مشهد با هم میرن ولی فضای مجازی جدا جدا میرن خیلی خوبه
پاسخ:
آره خداییش ...
سلام مجدد
التماس دعای شدید
یا علی
پاسخ:
سلام...
مجدد ما بیشتر ...
یا زهرا ...
التماس دعا داداش..
اللهم عجل لولیک الفرجو یادت نره... یه زیارتم از طرف آقا کن تاثیرشو تو خود مشهد ببین ... پیشنهاد من!!! میدونم دعا میکنی  ولی بازم التماس دعا. :)

پاسخ:
محتاجیم شدیـــد ( خودتم خبر داری ) ...
حتما حتما ، اون که صدر دعاهاست ...
چشم داداش ...
:)
۲۱ بهمن ۹۲ ، ۱۸:۳۹ سید جواد میرحسینی
دعا کن عزیز دل (زیاد)
پاسخ:
شما هم ...
برو عزیزم؛ خدا پشت و پناهت...
پاسخ:
قربونت... 

نشسته ام چو غباری به شوق اذن دخول

بیا بگو نتکانند پادری ها را

سلام

التماس دعا

پاسخ:
این شعر خیلی با دلم بازی کرد ...
علیکم سلام ...
دعاتون کردم ، حالا نوبت شماست ... :)
یا امام رضا دستمونو بگیر...
پاسخ:
یا امام رضا نذار دستتو ول کنم ...
سلام
ممنون که به من هم سری میزنی
خوشحال میشم تبادل لینک کنیم 
یازهرا
پاسخ:
سلام علیکم ...
خواهش ...
در اولین فرصت بهتون اطلاع میدم ...
تو این روزها یازهرا گفتن هم حال و هوایی داره ...
یازهرا ...
۲۳ بهمن ۹۲ ، ۱۰:۱۲ دکـ لـ مـ هـ
+ یک نکته:
این شعرا برای اردوی مشهد انتخاب نمی‎شن
"سروده می‎شن..."
باتشکر از انجمن شاعران محتشم

پاسخ:
نکات :
+ از اون حرفا زدیا علی !!!
خب همه شعرها سروده میشن دیگه ولی همشون واسه اردوهای مشهد ما انتخاب نمیشن که ...
+ ای بسوزه پدر ریا ...
:)
۲۳ بهمن ۹۲ ، ۲۰:۵۳ میلاد علیدوست

سلام. باموضوع تفاوت درنگرش اروپا واسلام درخدمتم
حق با علی ست
پاسخ:
بله ...
که اینطور !!!
۲۳ بهمن ۹۲ ، ۲۲:۳۰ سیدمهدی نقیبی راد
خوشبحالت...دعا کن سفر کربلا داره برام جور میشه
پاسخ:
قربونت ...
نامرد ، تنها میری ؟؟؟
سفارشتو به آقا کردم ، خیالت تخت ...
۲۵ بهمن ۹۲ ، ۱۱:۵۱ سجاد مؤذنی
ز دست دیده و دل هر دو فریاد
که هر چه دیده بیند دل کند یاد
بسازم خنجری نیشش ز فولاد
زنم بر دیده تا دل گردد آزاد
پاسخ:
اینم یه حرفیه ...
اصلا " چشمها دامهای شیطانند " غررالحکم-950
آقای خوبی‌ها! می‌دانم می‌آیی چون هر غروب جمعه فرشته‌ای پری رو چراغ ماه از آسمان آویزان می‌کند تا عاشقانت راه را گم نکنند، می‌دانم می‌آیی چون سال هاست که طنین دلنواز نعلین‌های چوبی‌ات لالایی کودکانه ما شده؛ می‌دانم می‌آیی یکی از همین روزهایی که داستان آمدنت، قصه کودکانه دخترکانمان شده.
پاسخ:
زیبا ...
اللهم عجل لولیک الفرج ...
۲۶ بهمن ۹۲ ، ۰۰:۱۵ چه فرقی می کند...

صلی الله علیک...

با افتخار لینک شدید

پاسخ:
علیکم ...
اگه من راضی نبودم چی ؟؟؟!!!
:)

با عرض سلام و خسته نباشیددرخدمتم

با مطلب قدم اول سلوک از دیدگاه آیت الله جاودان

پاسخ:
با عرض علیکم السلام و سلامت باشیدِ دو چندان ...
۲۶ بهمن ۹۲ ، ۲۰:۰۶ صـدایـِ خاکیـ هـا
سلام علیکم هیاتی
مراسم هفتگی 92/11/24
در صدای خاکی ها گذاشته شد.
با نوای: سعید اعلم الهداء
یازینب
پاسخ:
سلام علیکم هیئتی (پیش خودمون بمونه ولی عشق میکنم یکی بهم میگه هیئتی )...
دستت درد نکنه جلیلِ زحمت کش عاشقانِ بقیع ...
یازهرا ...
سلام بزرگوار
خوبی هیئتی؟؟؟
نوشته زیبایی بود
منم التماس دعا دارما شدید
دوسالی اونجاها بودم
باز منم فرصت کمی داشتم برا دیدار
نه بهتره بگم لیاقت و سعادت کمی...
خیلی دلتنگ اون روزام
اگه برمیگشتم هر هفته میرفتم...
حییییییییییییییییییییییییییییف
از وبلاگ دکلمه اومدم...
علی یارت
پاسخ:

سلام علیکم , کوچیکیم ...

آخ این هیئتی رو که گفتی اگه خوبم نبودم خوب شدم ...

ممنون , نظر لطف شماست ...

من بیشتر التماس دعا دارم ...

اگه ...

از خوب جایی اومدی ...

یا زهرا ...

خیلییی زیبا بود واقعا لذت برم...
عالییییی
پاسخ:
چاکرتم سالار جان ...