چشم چشم دو ابرو

وبلاگ می‌نویسم قربة إلی الله
..................................
إن شاء الله

آخرین نظرات
  • ۲۰ شهریور ۹۵، ۱۶:۵۰ - سید گمنام
    لبیک..!
  • ۱۹ ارديبهشت ۹۵، ۱۵:۰۲ - الّلهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم
    ان شا ء الله باشه.

یَرَقون ...

چهارشنبه, ۲۸ اسفند ۱۳۹۲، ۱۱:۵۳ ق.ظ







hajfhi fi nkfhg hajfhi...

]vh fvkld'vnl , (alt + shift) vh kld'dvl ??? 





________________________________

پ.ن:

+ به امید سال نو , یک منِ نو , پر از تو , برای تو ...

+ سال نو پیشاپیش مبارک , به امید بهترین ها , در مسیر درست , برای همه ...

+ اینم هدیه سال نو از طرف من برای شما ( + ) ...

نظرات  (۳۴)

۲۸ اسفند ۹۲ ، ۱۲:۳۵ باران نم نم...

خوبه تازه حرفی نداشتید و این همه حرف زدید...

تازه اونم به جندین زبان زنده و مرده ی دنیا!!!

انشاالله امسال سال زیر سایه ی امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) کم اشتباهی باشه برای همه...

هدیه ی سال نوتون هم بسیار نوستالژیک بود...


پاسخ:
:)
انشاالله ...
:)
۲۸ اسفند ۹۲ ، ۱۲:۵۷ ای نام تو بهترین سر آغاز
سال نو شما هم پیشاپیش مبارک
پاسخ:
:)
خوش اومدید ...

واسه شما هم مبارک ...
۲۸ اسفند ۹۲ ، ۱۷:۳۴ دکـ لـ مـ هـ
به قول جواد:
این ازون ایده‎های افراط در خلاقیت بود!
تازشم... فک کنم اشتب تایپ کردی... فقط خط اول جمله معنی داشت... خط دوم اشتب درومد!
پاسخ:
ما اینیم دیگه ...

خط دومم درست در میاد , اگه اشتباه تاپ کنی ] میره آخر که باید چ باشه و اول ...
۲۸ اسفند ۹۲ ، ۱۷:۳۴ دکـ لـ مـ هـ
fi r,g [,hn:
hdk hc,k hdni ihd htvhx nv oghrdj f,n111111
بعله... حالا بکش اون چه رو که سه ساعت وایسادم رمز گشایی کردم!
پاسخ:
:)
ان شاءالله وجودی خدایی پیدا کنیم در این سال نو
پاسخ:
آمین ...

یعنی میشه ؟؟؟
۲۸ اسفند ۹۲ ، ۱۹:۰۹ کلینیک روانشناسی و مشاوره پرنیان
با سلام ؛
دنیا را برایتان شاد شاد و شادی را برایتان دنیا دنیا آرزومندم.
هر روزتان نوروز ...
نوروز93مبارک.
پاسخ:
سلام علیکم آقا میلاد ...
منور فرمودید ...
منم عاقبت بخیری رو برات آرزو میکنم ...

سال نوی تو هم مبارک ...
سلام...
میزان خلاقیت در این پستتون بسیااااااار بالا بود....
من بازم یه قسمت کوچیکشو موندم :)

+ به امید نودو سه ای بهتر از نودو دو...
+سال نو شما هم پیشاپیش مبارک.
+هدیه ی متفاوتی بود.
پاسخ:
sghl = سلام ...
از دستم در رفت , شرمنده ...
هرکجاشو که متوجه نشدید بگید من درستشو میگم ...

+ انشاالله ...
+ ممنون , واسه شماهم همینطور ...
+ :)
۲۸ اسفند ۹۲ ، ۲۰:۰۶ وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
:)

سال خوبی داشته باشید..
پراز زیارت...

پاسخ:
شما هم همینطور ...

همه هم همینطور ...
اون قسمتی که shift  داشت :(
پاسخ:
نوشته بودم : چرا برنمیگرد و alt+shift را نمیگیرم ؟؟؟

alt+shift = تغییر زبان کیبورد دیگه ...
بله متوجه شدم....
ممنون.
پاسخ:
خواهش ...
با من حرف بزن
پاسخ:
pvt ...
۲۹ اسفند ۹۲ ، ۱۱:۰۸ باران نم نم...
اینک بهار تا دروازه های شهر رسیده و رستاخیز دوباره در گیتی دمیده و من در دعایی خاضعانه به درگاه مدبر هستی احسن الحال را برای شما آرزو می کنم...
نوروزتان فاطمی...
پاسخ:
ممنون , کاش همه واسه همه این آرزو رو بکنیم ...
انشاالله ...
سلام
ما یک گروه تولید محتوا وبسته های فرهنگی آماده ی چاپ ویژه مجموعه های فرهنگی هستیم  بسته ی نمایشگاهی فرهنگی تولید کرده ایم وبژه ایام فاطمیه ؛
هم دانلود کنید هم اگر مقدور است با باز نشر آن در وبلاگ وسایت خود و یا هرجایی از قبیل شبکه های اجتماعی و... به توزیع مجازی این بسته فرهنگی کمک نمایید) چرا که ما در حوزه کارهای مجازی فوق العاده بی تجربه ایم! امید است که در فضا سازی ایام فاطمیه نقشی داشته باشیم:
لینک دانلود:

http://ghalamdad.ir/menbar-divari/97-menbar-divari-avalin-mazloom

ما را به دوستان خود معرفی فرمایید و در نشر بسته ها یاریمان دهید
با تشکر 
علی بخشایش (سلمان)

پاسخ:
سلام ...
سلام.
سال نو را به شما تبریک و تسلیت عرض می نمایم(تبریک به جهت نوروز و تسلیت به جهت ایام فاطمیه و اینکه یکسال گذشت ولی اماممان نیامد) و امیدوارم این سال برای شما سالی سرشار از موفقیت و همراه با رضایت اهل بیت و خداوند منان باشد...
اللهم عجل لولیک الفرج
التماس دعا
یا زهرا
.....................
خادم الحسین
1393/01/02
پاسخ:
سلام ...
سلام.
با اولین مطلب سال 1393 به روزیم.
منتظر شما و نظر هاتون و حرف دلتون...
یا زهرا
التماس دعا
پاسخ:
سلام ...
سلام.
عیدتون مبارک و فاطمیه تسلیت باد...
با اولین مطلب سال 1393 به روزیم...
منتظر شما هستیم...منتظر نظرات شما
منتظر حرف دل و دلنوشته شما...
تشریف بیارید و حرف دل بزنید...حرف دل
التماس دعا
یا حضرت مادر(س)
پاسخ:
سلام ...
hghk fvhd h,gdk fhv andnk fh n;gli l,htr f,nl
shgj,k civhdd
di ;hvhdd ld ;kd ih !
پاسخ:
:)
hgfji lk hwgk 3 shuj ,rj kbhajl
پاسخ:
:/
سلام بر شما به تعداد تمام حاجی هایی که حاجی شدند ولی یه بارم مکه نرفتن
منظورم اونایی هستن که خودشون رو قربانی کردن برای جناب قربان خدا
شهادت نصیبت
حتمن دعا کردم همه رو
پاسخ:
سلام ...
من که سر درد گرفتم از اون نوشته و ایضا کامنت حلال ها و جواب شما !
نکنید آقا :)
شایدیکی مث من نتونست بخونه آخه ! سخته ... !!!
پاسخ:
خب با معنیش تناسب داشت , من دیگه درِ چشمه ایداهامو میبندم ... :(

:)
این که من نمیفهمم دلیل میشه که شما درِ چشمه رو ببندید ؟ من از شما میپرسم واقعا دلیل میشه ؟
ظاهرا دوستان از پشت صحنه اشاره میکنن که نمیشه :)

پاسخ:
نه آخه هرکی اومد زد تو ذوقم ...
میخوام برم خود کشی کنم ...
:)
۰۳ فروردين ۹۳ ، ۱۸:۲۹ چه فرقی می کند...

سلام

چقدر پر ایده...

 

پاسخ:
سلام ...

چقدر ؟؟؟
س : چرا از همه انتقاد می کنید اما از رهبر انتقاد نمی کنید؟
ج : جواب قاطع و بسیار زیبای استاد عباسی
http://sajjad-m.blog.ir/1393/01/02/
با بیان نظرات خود ما را در هرچه بهتر شدن وبلاگ یاری نمائید.
و من اله توفیق...

سلام

سال نو مبارک

انشاء الله سال خوبی داشته باشید

از هدیتون ممنون

لبخند بر لبمون نشست

پاسخ:
سلام ...
واسه همه مبارک ...
خواهش ...
خداروشکر ...
۰۴ فروردين ۹۳ ، ۲۰:۵۸ سفیـــر نـــور
چقدر قالبتون قشنگه:(
پاسخ:
:(

سلام
سال نو مبارک
از شما دعوت میکنم با آمدن به این پست، با کسانی همراه شویم که یادشان ما را از غفلت و فراموشی باز میدارد و در این بحبوحه فساد برای هدایتمان چراغ روشنی هستند.

منتظر حضور و نظرات شما هستم:
http://ghasedoon.blog.ir/post/48
یا زهرا

پاسخ:
سلام علیکم ...
:(
یازهرا ...
۰۴ فروردين ۹۳ ، ۲۱:۴۴ وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
چه هدر جالبی

+++
پاسخ:
:(
۰۴ فروردين ۹۳ ، ۲۱:۴۵ وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
چه هدر جالبی

+++
پاسخ:
:(
انصافا هدر خیلی قشنگ شده
الان فقط دارم به این فکر میکنم که واقعا طراحش وقت گذاشته اون همه ماهی رو کنار هم چیده یا یه کاری کرده که ما بلد نیستیم ! یقینا یه کاری کرده :)
+
کیشه اون + رو هم حذف کرد ها ! با دستکاری توی قالب .

++
باز جا داره من بگم خیلی قشنگ شده :)
پاسخ:
:(

واقعا دم طراحش گرم , نمی‌دونم چی کرده که این شده ... :/

قصد ندارم + حذف بشه وگرنه حذف می‌کردم ...

:(
چه هدیه خاطره انگیزی ...
من هم شعرش رو دوست داشتم هم انیمیشنو
سال خوبی داشته باشین .

پاسخ:
:)

شما هم همینطور , همه هم همینطور ...
۰۵ فروردين ۹۳ ، ۰۹:۱۳ پلڪــــ شیشـہ اے
اون عکس ابتدایی که خیلی دوست داشتنیه ...
سال تون پر برکت و زهرایی به حق حضرت فاطمه سلام الله علیها ...
اون زبون دوری ک ازش استفاده کردید خیلی جالب بود!!
هدرتون هم که دیگه جای خود داره بسی زیباست !!!

در پناه حضرت زهرا سلام الله علیها
خداقوت
یاعلی(صلوات برای فرج)
پاسخ:
ممنون ...
انشاالله همه چنین سالی داشته باشن , همه‌ی همه ...
زبون دوری ؟؟؟
:)
هدرم که :( ...

در پناه حق ...
یازهرا ...
+++++++
زیبا بود 
سالی سراسر نور داشته باشید
پاسخ:
شما هم ...
و همه ...
سلام.
سال جدیدتون فاطمی...
ببخشید دیر خدمت رسیدیم.
با مطلبی به روزیم...
منتظر شما و نظراتتون...
التماس دعای فراوان...
یا علی مدد
پاسخ:
سلام علیکم ...
سال جدید همه فاطمی انشاالله ...
ممنون که به یادمون بودید ...
مزاحم می‌شیم ...
محتاجیم ...
یازهرا ...
پر از معنا...
پاسخ:
خداروشکر ...