چشم چشم دو ابرو

وبلاگ می‌نویسم قربة إلی الله
..................................
إن شاء الله

آخرین نظرات
  • ۲۰ شهریور ۹۵، ۱۶:۵۰ - سید گمنام
    لبیک..!
  • ۱۹ ارديبهشت ۹۵، ۱۵:۰۲ - الّلهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم
    ان شا ء الله باشه.

بابُ الرضا ...

يكشنبه, ۱۱ خرداد ۱۳۹۳، ۱۱:۳۳ ب.ظ

 

بانو !!!

بابُ الرضا نزدیک است ...

چادر را فراموش نکنی ...

 

::

 

یکی ار رُفقا زیبا گفت که :

" خدایا !!!

کمک کن به هم به چشم خواهر برادری نگاه نکنیم !!! "

 

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

پ.ن:

+ این روز ها اگر عیدی نگیرم ، حق دارم سرم را بگذارم زمین و تلف شوم... ( + ) ( + ) ( + )

+ همدیگر را دعا کنید ...

نظرات  (۲۶)

عجب رفقای باحالی دارید شما! حسودیم شد! دی:
پاسخ:
لا إله إلا الله ...

مگر اینکه خودش بگه دیگه ... !!! :/
بر شیر خدا و نسل شیرش صلوات
بر فاطمه و پور دلیرش صلوات
میلاد حسین است و ابالفضل و علی
بر شاه و ولیعهد و وزیرش صلوات

التماس دعا
پاسخ:
اللهم صلی علی محمد وآل محمد ...

همگی دعا کنید همو , منم فراموش نکنید ...
۱۱ خرداد ۹۳ ، ۲۳:۴۹ سیدمهدی نقیبی راد
مخصوصا من ؛بدجوری این روزها از چند نفر آدم مغرض دارم ناحقی می بینم خیلی حقم رو به ناحقی خوردند هی صبر کردم هی از حقم دفاع کردم ولی فایده نداره مظلوم همیشه مظلومه
پاسخ:
إن اللهَ مع الصابرین ...

نظر ما هم، نظر 20:59 !

پاسخ:
جواب منم ، جواب همون...  :)
سلام
پس به چه چشمی به هم نگاه کنیم………؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ:
سلام...
محرم ، نامحرم...

آزاده ای که بود گرفتار خال دوست

آزاد گشت و رفت به کوی وصال دوست

بیمار شد چو دیده بیمار دوست دید

شد پای تا به سر همه محو جمال دوست

یک لحظه بیم راه ز دشمن به دل نداد

یکدم تهی نگشت دلش از خیال دوست

تو عشقی و زآب و گل ما نمی روی

ای رفته از نظر زدل ما نمی روی

پاسخ:
از نظر زدل ما نمی روی ...
۱۴ خرداد ۹۳ ، ۱۵:۰۳ عبدالمهدی منتظرالمهدی
سلام
به به
آدم به نامحرما هم باید به چشم ناموس خودش نگاه کنه

پاسخ:
در شرایط خاص خودش بله , مثل کاری که شهید خلیلی انجام داد و یا هشت سال دفاع مقدس ...
نه این که بره با دختر مردم گل بگه و گل بشنوه بعد بگه نیت مهمه ، ما به چشم خواهر برادر به هم نگاه میکنیم ، یه آبجی و داداش هم بچسبونه تنگش ...
سلام.
برای یه فرزند شهید که حالش زیاد خوب نیست ختم صلوات گرفتیم شرکت میکنید؟؟
میشه لطفا بیایید اون ورا؟
پاسخ:
سلام علیکم ...
مزاحم خواهیم شد ...
این روزها اگر عیدی نگیرم ، حق دارم ...
پاسخ:
واقعا حق دارم ...
۱۶ خرداد ۹۳ ، ۰۰:۴۶ سیدمهدی نقیبی راد
یاد مرگ را درون دل خفته ام زنده کردی 
پاسخ:
کاش دل خفته‌مان بیدار شود ، الا با مرگ... 
۱۶ خرداد ۹۳ ، ۰۱:۱۵ وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
الا با مرگ!!!!
پاسخ:
متأسفانه!!! 

عجب...

عجب... 



پاسخ:
عجیب عجب... 

حق دارم اگر عیدی نگیرم ، اما مهربانی شما فراتر از این حرفاست بانو... 


پاسخ:
فرا تر... 

بانو...
این کجا و آن کجا ؟؟؟
۱۶ خرداد ۹۳ ، ۲۳:۱۵ عبدالمهدی منتظرالمهدی
غم را ازگوشه دلم گرفتم...

شد اشک...

اشک را از چشمانم ...

نتوانستم بگیرم..

شد دکلمه...

غم را کشتم در خودم...

اما...

هرکاری کردم نتوانستم غم ندیدنت را جبران کنم یا صاحب الزمان...

بیا که چشمانم گدایی می کند دیدن شما را...

(عبدالمهدی منتظرالمهدی)

پاسخ:
پس کی این دل بدون واسطه طالبت می‌شود آقاجان ؟؟؟
خدایا به چشم چشم دو ابرو
یه جفت دست و پای خوشگل عطا بفرما
پاسخ:
خدا یا میبینی ؟؟؟
بهم میگه بی دست و پا...
:(
۱۷ خرداد ۹۳ ، ۲۲:۵۳ وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
آمیــن به دعای جناب مجیر

:)
پاسخ:
:/
من همیشه در حیرت این خواهر وبرادرهای خطاب شده بودم !
دعای  جالبی بود .
پاسخ:
دست دعا کننده درد نکنه ...
سلام
تا به حال اینجوری به این جمله فکر نکرده بودم!!!!
دعای متفاوتی بود...
پاسخ:
سلام... 
درد دل است اینها...
پاسخ:
درّدِ دل... 
۲۰ خرداد ۹۳ ، ۱۲:۲۴ خادم الحسین
دعوتید به وبلاگ خادم الحسین

سلام.
ممنون که در راه گسترش فرهنگ وبلاگ به این خوبی دارید...
اجرتون با الله...
در ماه پر فضیلت شعبان مارو از دعای خیرتون محروم نفرمایید.
عاجزانه محتاج دعای خیرتان هستیم.
یا علی مدد
........................
خادم الحسین
1393/03/20


پاسخ:
سلام...
لطف دارید...
محتاجیم به دعای خیرتون...
یا علی مدد... 
ماشالا به این رفقا ....
خخخخخخخخخخخخخ
پاسخ:
نگید ، میبینه روش زیاد میشه ... :)
۲۲ خرداد ۹۳ ، ۱۴:۱۲ محمدجواد کرامتی
سلام شهید!
بیا بابا!
پاسخ:
 سلام...  :)
سلام
عیدتون مبارک
مهم
مهم
مهم
لینک زیر
http://rajanews.com/detail.asp?id=192319
پاسخ:
سلام ...
شرمنده که دیر تائید کردم کامنتو ، متاسفانه تازه اومدم که کامنتا رو تایید کنم ...
اما تکرار امروز ساعت یازده ... :)
سلام
شعر جدید علیرضا قزوه رو بخونید که خوندنیه

http://www.ghazveh.blogfa.com/
پاسخ:
سلام...
زیباست...
پیشنهاد میکنم همه بخونن... 
پاسخ:
سلام ...
خیلی خیلی ممنون ...
رفیق تون حرف به جا و خوبی زده...
به قول یکی از رفیق های ما: الان دخترها میگن یک دوست پسر هم نداریم.عوض ش 100 تا داداش داریم..!
پاسخ:
:)))