چشم چشم دو ابرو

وبلاگ می‌نویسم قربة إلی الله
..................................
إن شاء الله

آخرین نظرات
  • ۲۰ شهریور ۹۵، ۱۶:۵۰ - سید گمنام
    لبیک..!
  • ۱۹ ارديبهشت ۹۵، ۱۵:۰۲ - الّلهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم
    ان شا ء الله باشه.

خسته‌ام ...

يكشنبه, ۱۶ آذر ۱۳۹۳، ۱۱:۴۸ ب.ظ

خیلی خسته‌ام ...

قبل از اینکه به خانه برسم به چند تا از رُفَقای خوابگاهی سری زدم ...

تا اینجا که خسته کننده نبود !!!

قبل از این با رفقا مشغول آماده کردن فضای برگزاری یادواره شهدا بودیم ...

تا اینجا هم که خسته کننده نبود !!!

قبل از آن در جلسه‌ای با حجت الاسلام دادگر ( مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه فرهنگیان ) و مسئولین تشکل های فرهنگی دانشگاه بودیم ...

تا اینجا هم که خسته کننده نبود !!!

قبل از آن با دو تا از رفقا از دانشگاه تا بلوار گیلان پیاده آمدیم و صحبت های مفیدی کردیم ...

تا اینجا هم که خسته کننده نبود !!!

قبل از آن در مراسم روز دانشجو و آئین پرسش و پاسخ رو در رو با حاج آقا دادگر بودیم ...

تا اینجا هم که خسته کننده نبود !!!

قبل از آن هم پیش رفقا بودم برای آماده سازی محیطیِ مراسم یادواره شهدا ...

تا اینجا هم که خسته کننده نبود !!!

 

قبل از همه این‌ها رفته بودم بدرقه رفیق های دوست داشتنی‌ام ، عزیز های دلم ...

راه افتادند سمت مرز ...

نجف ...

کربلا ...

اربعین ...

ای وای ...

سال قبل هم رفته بودم بدرقه رفقا ...

سال قبل هم عهد کرده بودم که سال بعدش بروم ...

خسته‌ام ...

خیلی ...

از خودم ...

از تمام بی لیاقتی هایم ...

خیلی خسته‌ام ...

 

،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،

پ.ن:

+ عالَم همه دیوانه اوست ( + )

+ تنها نور در ظلمات شب ( قسمت اول - قسمت دوم )

+ نرم‌افزار تلفن همراه «جاذبه حسینی» ویژه پیاده‌روی اربعین ( + )

نظرات  (۱۳)

سلام
کاملاً "حرفِ دل" بود ...
قدم قدم قدم ... هیچ کدام سهم من نیست ... شاید سال بعد ... شاید هم ...
یا علی
پاسخ:
سلام ...
:(
علی علی ...
امسال هم جامانده ام از حرمت
۱۷ آذر ۹۳ ، ۲۲:۰۲ أَوحىٰ أَوحىٰ

امسال اینو خوب چشیدم ،هم دردیم

ایشالله همت کنیم دست به دست

تنمون رو تو راه نجف تا کربلا خسته کنیم که

زنده کردن دله...

پاسخ:
ان شاء الله ...

حالا تو که باز پارسال رفتی نامرد ، ما بیچاره ها چی کنیم ؟؟؟ :(
۱۷ آذر ۹۳ ، ۲۲:۰۷ أَوحىٰ أَوحىٰ

عزیز هر کی رفته اتیش دلش تازه شعله ور شده

مگه شما هر وقت میری امام رضا دل تگ تر نمیشی؟

پاسخ:
اون که صد البته ، امما تو یه بار مزه‌شو چشیدی ، ما چی ؟؟؟

فکرشو بکن ، یکی حرم امام رضا رفته و یکی اصلا نتونسته تا به حال بره ...
۱۷ آذر ۹۳ ، ۲۲:۱۱ أَوحىٰ أَوحىٰ
ایشالله قسمته همومن شه
پاسخ:
ان شاء الله ...
خسته نباشید
هرکه در این بزم مقرب تر است، جام بلا بیشترش می دهند...
پاسخ:
:)
از خودم خسته ام ...
پاسخ:
:(

می فروشی گفت کالایم می است  /  رونق بازار من ساز و نی است

من خمینی دوست می دارم که او  /  هم خم است و هم می است و هم نی است

شعر از مقام معظم رهبری، امام خامنه ای (مدظله العالی)

۲۳ آذر ۹۳ ، ۱۸:۴۶ سید حسین میرحسینی
چه حالی داره ای خدا سینه زدن تو کربلا
                                              غسل زیارت از فرات نگاه به ایوون طلا






کاش ما هم از این حالا می کردیم
پاسخ:
:(
کـــاش... 
بی لیاقتی هاتون نامستدام باد
پاسخ:
ان شاء الله برای همه... 
امیدوارم همه شما رو امامان بطلبه زیارت بامعرفت
۲۶ آذر ۹۳ ، ۰۰:۲۸ سعید ابراهیمی
امیدوارم روزیتان شود زیارت با معرفت
پاسخ:
ان شاء الله سعید چان...
تو که رفتی عشق کردی... :)
۰۷ دی ۹۳ ، ۲۲:۱۹ پایگاه اطلاع رسانی منویات

دوست عزیز از شما دعوت می‌شود در سالروز شکوهمند 9 دی با مراجعه به آدرس  Manviat.com  پایگاه چندرسانه ای نشر منویات رهبر معظم انقلاب را افتتاح نموده و جزو نخستین بازدیدکنندگان این تارنما باشید.

·        آدرس سایت: www.manviat.com

·        آدرس ایمیل: info@manviat.com