چشم چشم دو ابرو

وبلاگ می‌نویسم قربة إلی الله
..................................
إن شاء الله

آخرین نظرات
  • ۲۰ شهریور ۹۵، ۱۶:۵۰ - سید گمنام
    لبیک..!
  • ۱۹ ارديبهشت ۹۵، ۱۵:۰۲ - الّلهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم
    ان شا ء الله باشه.

اشتباه داری میری حاجی ، بن بسته !!!

چهارشنبه, ۱۳ خرداد ۱۳۹۴، ۱۱:۱۵ ب.ظ

 

آهنگ که یکی از مشتقات موسیقی های لس آنجلسی بود

صدای دست و جیغ و هورا هم که کم شباهت به عروسی ها نبود

لحن خواننده هم که ...

از دور که می‌آمدی و از جریان خبر نداشتی خیلی فکر ها به سرت می‌زد

صدای خواننده که واضح تر شد فهمیدم دارد از امام زمان دم می‌زند !

یادم آمد قرار بود بزرگتر های محل به مناسبت نیمه شعبان جشن بگیرند !!!

نظرات  (۵)

۲۰ خرداد ۹۴ ، ۰۶:۲۵ ادعای کارفرهنگی تون میشه
قبول شدن 80 درصد دانش آموزان در سال گذشته با میانگین نمرات 12 ، حکایت از افت تحصیلی آنان به علت حضور بیش از اندازه در این فضا ها و مشغول شدن به بازی های رایانه ای دارد.

به گزارش حزب الله سایبر ، طبق پژوهش بنیاد علوم رفتاری که از ابتدای سال ۹۲ تا پایان سال ۹۳ بین ۴ هزار و ۶۵۰ نوجوان ۸ تا ۱۴ ساله در تهران، اصفهان، ابهر، رودبار، رشت و کاشان انجام شده است ۳۰ درصد نوجوانان به بازی های رایانه ای اعتیاد دارند و وضعیت مالی خانوادگی با بازی های پیشرفته ارتباط مستقیم داشته و کودکان خانواده هایی که پدر و مادر هر دو شاغل هستند ۴ برابر بیشتر از کودکان دیگر برای بازی های یاد شده وقت مصرف می کنند.

پاسخ:
واقعا جای تأسف و تفکر داره...
اما بی شک راهش فرهنگسازی برای جایگزین هایی بهتر و  کنترل و کاهش مدیریت شده هست نه سرکوب و منع ، کاری که خدا رو شکر یه سری مؤسسات و کانون های فرهنگی دارن انجامش میدن... 
۲۴ خرداد ۹۴ ، ۰۵:۱۱ روحانی مچکریم

روحانی در پاسخ به سوال خبرنگاری در خصوص رویکرد فرهنگی دولت و لغو کنسرت‌های موسیقی گفت: ما معتقدیم امور فرهنگی باید به اصحاب فرهنگ واگذار شود و باید فضا را به گونه‌ای ترسیم کنیم که هم برای کسانی که می‌خواهند از کالای فرهنگی استفاده کنند و هم آنانی که کالای فرهنگی تولید می‌کنند، این امکان وجود داشته باشد.

وی با تاکید بر اینکه مرجع، قانون است، گفت: وقتی دستگاهی به عنوان مرجع قانونی برای دادن مجوز تشکیل شده، دخالت دیگران در این امر شایسته نیست و ما باید بگذاریم قانون عملیاتی شود. اینکه تصور می شود این کار خوب است یا بد، بحث دیگری است.

رئیس‌جمهور تصریح کرد: همه ما باید به قانون عمل کنیم و دنبال اجتهاد شخصی نباشیم. اگر اجتهاد را به حوزه علمیه واگذار کنیم و خود را ملزم به اجرای قانون بدانیم این مشکل حل می‌شود.

روحانی در ادامه گفت: وقتی در چارچوب قانون، مجوز برای یک کنسرت داده می شود و مردم بلیت می‌خرند، این گونه دخالت‌ها (لغو کنسرت‌های موسیقی) تضییع حقوق مردم است، قبل از آنکه تضییع حقوق اصحاب فرهنگ باشد.

پاسخ:
یه مرجع قانونی کنسرت رو لغو کرد ، خواننده مورد نظر هم که... 
۲۴ خرداد ۹۴ ، ۰۵:۲۳ روحانی مچکریم
 امام در زمینه مسائل فرهنگی یک بن‌بستی را که قبلاً فکر می‌شد را باز کردند و خیلی حرف‌ها بود در آغاز انقلاب بعضی‌ها می‌گفتند که خانم‌ها نباید در تظاهرات شرکت کنند، چون شعار که می‌دهند صدای نامحرم است و اشکال دارد، در ایران این بحث‌ها مطرح بود که در آن زمان امام(ره) در پاریس بودند و موضع‌گیری صریحی داشتند، خانم‌ها آن وقتی که باید بیایند رأی دهند همه خم می‌شویم و احترام می‌کنیم و می‌گوییم پای صندوق‌های آرا بیایید و شما در مسائل سیاسی، اجتماعی، فرصت‌های برابر دارید اما از انتخابات که میگذرد گویی رأی و عقیده ما عوض می‌شود.
پاسخ:
البته مسائل نباید با هم قاطی بشه... 
سلام
ای کاش قبل از اینکه از اینگونه مراسمات برگزار کنیم قبلش کمی تامل کنیم که برای چه کسی قراره تولد بگیریم
ای کاش برای مداحان هم کلاس توجیهی برگزار بشه
ای کاش تو اینجور مراسما بیان یکم روی سبک زندگی ائمه و الگوگیری ما از سبک زندگیِ ائمه کار کنن
اما متاسفانه اینطور نیست
۲۲ شهریور ۹۴ ، ۱۵:۵۱ مهدی ابوفاطمه

عزیز جان

یکی نقل می کرد که این غیبت حضرت هم سفره ی نانی برای ما شده ..

این کتاب کمی دیرتر سید مهدی شجاعی خیلی خوبه