چشم چشم دو ابرو

وبلاگ می‌نویسم قربة إلی الله
..................................
إن شاء الله

آخرین نظرات
  • ۲۰ شهریور ۹۵، ۱۶:۵۰ - سید گمنام
    لبیک..!
  • ۱۹ ارديبهشت ۹۵، ۱۵:۰۲ - الّلهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم
    ان شا ء الله باشه.

منِ مشوش ...

دوشنبه, ۱۳ آبان ۱۳۹۲، ۱۰:۲۳ ب.ظ


چند وقتی است که دارد از لباس های رنگی بدم می آید ...

تیرگی دارد کم کم رفیقم می شود ...

خدا نکند ، زبانم لال ...

امسال فکر کنم دیگر احتیاج نیست به پوشیدن مشکی ...

سیاه تر از آنم که لازم باشد سیاه تر شوم ...

اما خدا راشکر لازم هم نیست کار خاصی کنم که در سیاهی ها نظرت جلبم شود ...

همیشه دیدی و میبینی ، هوایم را داشتی و داری ...

هیچکس را تنها نمی گذاری ، بچه هیئتی ها که جای خود دارند...

اما من ، مثل همیشه ...

شرمگین تر از قبل ...

دلم آرامش می خواهد ...

روشنی می خواهد ...

آقاجان ، اجازه می دهی غم هایی که به خاطر سیاه نشدنمان تحمل کردی را بازهم مرور کنم ؟؟؟

آقاجان اجازه می دهی غم هایی که عزیزانت به خاطر سیاه نشدنمان تحمل کردند را بازهم مرور کنم ؟؟؟

شاید این بار یادم بماند ...

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۲/۰۸/۱۳

نظرات  (۲)

۱۴ آبان ۹۲ ، ۱۱:۵۰ دکـ لـ مـ هـ
اصا این چندوقته، یکجوری شده است...
پاسخ:
بدجوری شده است ...
۱۶ آبان ۹۲ ، ۱۰:۲۸ از چی برات بگم...
دلم عمریست از تو مینویسد...
نه از تو بلکه از غم مینویسد...
دلم خون است , میدانی برادر...
دلم از ام لیلا مینویسد...