چشم چشم دو ابرو

وبلاگ می‌نویسم قربة إلی الله
..................................
إن شاء الله

آخرین نظرات
  • ۲۰ شهریور ۹۵، ۱۶:۵۰ - سید گمنام
    لبیک..!
  • ۱۹ ارديبهشت ۹۵، ۱۵:۰۲ - الّلهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم
    ان شا ء الله باشه.

ابتذالِ فیلترینگ ...

جمعه, ۲۹ آذر ۱۳۹۲، ۰۹:۰۶ ب.ظ



چرا مردم را وادار به خلاف میکنیم و سپس دم از تمام سجایای اخلاقی می زنیم ؟؟؟

یا شاید مشکل چیز دیگری غیر از صیانت از معنویت مردم است:

دریافت و ارسال پیامک برای دولتی که با مشکلات اقتصادی دست و پنجه نرم می کند، میلیاردها تومان درآمد به دنبال خواهد داشت!!!

کلیک کنید و بیشتر بخوانید ...

نظرات  (۱۱)

۲۹ آذر ۹۲ ، ۲۱:۲۸ دکـ لـ مـ هـ
محمدجان
من موافق فیلترکردنشم...! اصلا خودم یکی از عاملاش بودم! به جانِ تو!
ولی جدای از شوخی
فیلتر کردن وی چت، سودی بیشتر از ضررش داشت
حالا اینجا جاش نیس بیشتر توضیح بدم
پاسخ:
پس باید موافق فیلتر یاهو و پیامک و تماس و فیلتر کل اینترنت و ... هم باشی دیگه ...
اگه اینجوری باشه که باید همه چیزو فیلتر کنیم حتی حرف زدن مردم با همدیگه رو ...
بذار بحثایی که مربوط به اینجا هست رو همینجا انجام بدیم تا اگه دو نفر اومد بهره ببره علی جان ...
داداش من ، از هرچیز میشه استفاده نادرست کرد خصوصا از همین اینترنتی که تو الآن داخلش وب داری ولی تو داری چه استفاده ای میکنی ازش ؟؟؟
بیاید یه کم سطح دیدمونو ببریم بالاتر ، به جای تلاش برای حل صورت مسئله بیایم راه حل مناسب برای حلش رو به مردم بدیم ...
آره راست میگی واقعا ای نام تو بهترین سرآغاز حرفت منطقی و درست...
۰۲ دی ۹۲ ، ۰۷:۵۹ سید جواد میرحسینی
اگه وی چت نداشی ...
پاسخ:
من کار به اما و اگر ها ندارم عزیز دلم ، حالا که هست و بوده آیا چنین رفتاری در قبالش عقلانیه ؟؟؟
بازم بحث همون چاقو هستش که...
پاسخ:
آره دقیقا همونه ...
ولی متٱسفانه دوستان رو جنبه بدش تٱکید دارن و اون قسمت لیوان که پره و از نیمه هم بیشتره رو نیبینن ...
۰۲ دی ۹۲ ، ۲۱:۵۴ سید جواد میرحسینی
پاسخ:
پس یعنی شما از ویچت استفاده نکردی و راجع به استفاده ازش قضاوت میکنی ؟؟؟

درمورد لینکی که گذاشتی : (ممنون ، قبلا خونده بودمش و به بقیه هم پیشنهاد میکنم بخوننش و بعد هم نظرتون رو به یکی از کامنتایی که با اسم حمید تو همین لینک گذاشته شده جلب میکنم :
" با سلام
لطفا نرم افزارهای جایگزین را معرفی کنید
و سوال اینکه چون این نرم افزارهای داخلی که فرمودند قابل استفاده است دیگر اشکالی ندارد که محتویات مجرمانه مبادله شود؟
اگر این نرم افزارها وجود دارند و از قبل هم بوده اند چرا به مردم معرفی نمیشوند؟" ) ...
۰۳ دی ۹۲ ، ۰۹:۵۴ دکـ لـ مـ هـ
آقا من اعترااااااااااااااااااااااااااااااض دارم!
اینجا نظرِ من تایید نمیشه!
کجایی آزادی بیان!
کجااااااااااااااااایی روحانی؟!
+ راستی اون "حمید" نیس،  "مجید" دلبندم
پاسخ:
علی تو جزء اون آدمایی هستی که میریزن تو خیابونا ...
تو که هرچی کامنت گذاشتی من تٱیید کردم بچه ...
آخه سیاه نمایی تا کی ؟؟؟(خدااااااااااا) ...
حمید کیه ؟؟؟!!!
مجید کجاست ؟؟؟
اینجا چه خبره ؟؟؟!!1
من الآن کجام ؟؟؟!!!
۰۳ دی ۹۲ ، ۱۲:۰۰ دکـ لـ مـ هـ
بابا من یه کتاب دیروز وشتم، خودم با همین انگشتام!!! کیبوردم شاهده!
سیاه نمایی می‎کنم؟ بعد یک ازون سیاه نماییارو زیر چشمت کاشتم میفهمی!!!!
+ اونجا که گفتی "یکی از کامنتایی که با اسم حمید تو همین لینک گذاشته شده جلب میکنم"
طرف اسمش مجیدِ نه حمید!
دیدی عجب زیرخاکی پیدا کردم!!! هارهارهار

پاسخ:
بابا به جان خودم اگه اینجا کامنتی اومده باشه ...
واالله کامنتت نیومد ...
هار هار هار ... کتلت ...
ههههههههه ...
ولی عجب چیزی پیدا کردیا ، بیست امتیاز داره ... ;)
۰۳ دی ۹۲ ، ۱۲:۱۰ سید جواد میرحسینی
عزیزم زمانی که هیچ کس نمیدونست اندروید چیه من اندروید داشتم .بعد جوابت رو تو همین مطلب داده شده.(خب درخواست کنید ازشون شاید معرفی کردن)
پاسخ:
باشه حاجی اصلا شما مخترع اندروید ...
شما استیو جابز ...
شما ادیسون ...
شما پرطرفدارترین تیم دنیا ...
اصلا شما صدای گیتار ما خروس بیمار ...

بعد اینکه جوابمو تو همونجا نگرفتم ...
آها ما باید بریم خواهش کنیم اگه عشقشون کشید به ما تکنولوژی بدن ؟؟؟
همینه دیگه ، انتظار داریم پیشرفتم بکنیم ...
۱۴ دی ۹۲ ، ۲۳:۴۱ سیدمهدی نقیبی راد

نرم افزاری با عنوان " سیم کارت مجازی " در سالهای گذشته در نمایشگاه رسانه های دیجیتال رونمایی شد و همه امکانات وی چت را داشت ، زمانی که این نرم افزار رونمایی شد وی چت جایگاه آنچنانی نداشت اما این نرم افزار مورد حمایت قرار نگرفت ، درحالی که خلق کننده وی چت که یک دانشجوی چینی بود توانست با حمایت های مسئولین کشورش و اسپانسرهایی که داشت خود را به جایگاهی برساند که اکنون بیش از 400میلیون کاربر داشته باشد . 

 در ضمن فیلتر واتس آپ و وایبر به تعویق افتاد . 


پاسخ:
حمایت ، حمایت ، حمایت ، حمایت تو کشور ما داره موج میزنه !!!
احتیاج به فیلتر واتس آپ و وایبر نیست ، مسئولین با فیلتر وی چت و معرفی برنامه های بی کیفیت قاصدک و گفتگو مشکلات رو حل کردند!!!!!!!!
۲۰ دی ۹۲ ، ۱۴:۰۱ از چی برات بگم...
من کامنتارو خوندم ، یعنی راستش  یکم  خوندم ، ماشاا... کامنتا ی کتابیه واسه خودش...

اما ببینید ، من آقا ، خودِ من.
کوچیک بودم ، داییم  یه چیزی آورد خونشون گفت بازش نکنیااااا ، گفتم باشه.
بعد که رفت تو اتاق درشو باز کردم و راهی بیمارستانم شدم :))))))
میخوام بگم ب خدا مشکل از خودشونه ، میخوان ب قول خودشون مردمو یه روزه خوب کنن ، اما ب خدا اینطوری نیست...
اگه همه خوب باشن پس کلمه ی بد  واسه چه کساییه.
البته آخه چه بدی ،‌ اصلانم مشکلی نبود...
اما مقصر خودمونیم ، وقتی ی عده ایرانی نما میرن تو ‍‍پیج  مسی  فحش و بد و بیرا میزارن ، به نظرم پنجره های خونمونم باید فیلتر کنن که نکنه از کوچه نامحرم رد شه....
والا

آقا اصن صحبت کل انداختنه ، راستش یکی از آشنایان به محض فیلتر شدن با سایفون فیلترو تارو مار کرد.   دمش گرم :))))
فیسبوکم فیلتره ، آیا نمیرن مردم ما؟؟؟؟؟
یکی نیس بهشون بگه جم کنین این بچه بازیارو بابا...


http://ts3.mm.bing.net/th?id=H.4806576411773602&pid=15.1



پاسخ:
فقط دارن مردم رو وادار به انجام خلاف میکنن ...
همین ...
عکستم خیلی باحال بود داشی ...
۲۰ دی ۹۲ ، ۲۲:۰۵ از چی برات بگم...
دقیقا همینه...
مردم کنجکاو تر میشن.... :)
9کرم
پاسخ:
سالاری ...