چشم چشم دو ابرو

وبلاگ می‌نویسم قربة إلی الله
..................................
إن شاء الله

آخرین نظرات
  • ۲۰ شهریور ۹۵، ۱۶:۵۰ - سید گمنام
    لبیک..!
  • ۱۹ ارديبهشت ۹۵، ۱۵:۰۲ - الّلهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم
    ان شا ء الله باشه.

[ بدون عنوان ]

پنجشنبه, ۱۲ دی ۱۳۹۲، ۰۲:۴۱ ب.ظ

مدتی است که به شدت دلم می خواهد بِکَنَم خودم را از این زمین لعنتی ...

بدون بال ...

فقط خودم را ...

شاخِ کثیفش را از شکمم بیرون نمی کشد ...

بیخیال ...

نشنیده بگیرید ...

مثل خیلی ها ...

مثل خودم ...


ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

پ.ن :

+ این پست صرفا جنبه درد دل با خودم بود و هیچ ارزش هنری ای ( و ارزش دیگری ) نداره ، ببخشید ...

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۱۰/۱۲
چشم چشم دو ابرو

نظرات  (۹)

۱۲ دی ۹۲ ، ۱۴:۵۹ عمارگراف
سلام
مگه بقیه مطالبت جنبه هنری دارن؟! :|
موفق باشی توی پر کشیدن از زمین به آسمون ... امشب فرصت خوبیه ...
"خبر های خوبی در راه است ... "
یا علی
پاسخ:
سلام ...
نه ، جنبه هنری ندارن ، مزاح بود ...
انشاالله ...

سلام

با عرض تسلیت به مناسبت شهادت امام رضا(ع)

با مطلبی تحت عنوان(فقر اینه که...) به روزم

منتظر حضور گرمتون و نظرات سازندتون هستم

التماس دعا

در پناه حق.

پاسخ:
سلام ...
حتما مزاحم میشم ...
ارزش قانونی که داره؛ در دادگاه علیه خودت ازش استفاده میشه...
پاسخ:
شاید  !!!
۱۳ دی ۹۲ ، ۱۸:۴۷ ای نام تو بهترین سر آغاز
:|
پاسخ:
:|
۱۳ دی ۹۲ ، ۲۳:۰۵ سیدمهدی نقیبی راد
یک میدانی در مشهد اواسط بولواری که یک طرفش حرم هست و یک طرفش ترمینال اتوبوسرانی دقیقا" مجسمه ای را طراحی کرده اند که باب متن شماست
پاسخ:
واقعا ؟؟؟
خدا خیرشون بده...
خیلی ممنون   که گفتید... 
۱۴ دی ۹۲ ، ۱۶:۴۴ آفـــــــــــــــــــــــتاب
از نظر جنبه هنری بد نبود
پاسخ:
قرار نبود خوب باشه ...
از دستم در رفت ...
۱۴ دی ۹۲ ، ۱۹:۲۴ دکـ لـ مـ هـ
به خودت نگیر پسر...
پاسخ:
منم به خودم نگیرم اون به خودم میگیرتش داداش...
به قیافت نمی خوره اینقدر فکرت پریشان باشه
ان شاا... که درست می شی
یه روز تو هم پر می کشی دوباره
یاا...
پاسخ:
به قیافم خیلی چیزا نمیخوره داداش ...
جزء اونایی هستم که میخندم اما دلم آشوبه ...
ایشاالله منم پر میکشم ...
یا الله ...
۱۵ دی ۹۲ ، ۱۶:۳۳ آفـــــــــــــــــــــــتاب
تعریف کردمااا
پاسخ:
خیلی ممنون ...
نظر لطفتونه ...
:)