چشم چشم دو ابرو

وبلاگ می‌نویسم قربة إلی الله
..................................
إن شاء الله

آخرین نظرات
  • ۲۰ شهریور ۹۵، ۱۶:۵۰ - سید گمنام
    لبیک..!
  • ۱۹ ارديبهشت ۹۵، ۱۵:۰۲ - الّلهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم
    ان شا ء الله باشه.

خوبــــَــــد ...

يكشنبه, ۱۵ دی ۱۳۹۲، ۰۹:۱۹ ب.ظ



             گاهی اوقات هم فکر می کنم خیلی خوبم ...

             درست همان زمانی که بدی هایم را فراموش می کنم ...

             و این خودش می شود گل سرسبد بدی هایم ...

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۱۰/۱۵
چشم چشم دو ابرو

بد

خوب

من

چشم

نظرات  (۱۳)

بد
پاسخ:
:-\
۱۶ دی ۹۲ ، ۱۳:۴۲ از چی برات بگم...
گاهی گمان میکردم خداوند میان افراد بد و خوب فرقی نمیگذارد....
تا این که بد شدم... بدتر شدم... خیلی بدتر...
حرفم را پس میگیرم ...
معنی فرق را فهمیدم ...



" م.حسینی"




قشنگ گفته... :)
پاسخ:
:)

درمورد کامنت پست پایین :
تو تا منو داری غم هیچ چیزو نخور ...
ههههههههههههههه ... خیلی باحال بود پوریا جان ، دمت گرم ...
به خاطر اون عکس کامنتتو تٱیید نکردم ، بقیه می دیدن ...
۱۶ دی ۹۲ ، ۱۴:۲۳ از چی برات بگم...
فدای دوست گلم بشم من :× :× :×
اگه تورو نداشته بودم که تا الان نبودم داداش گلم :×
عکسش باحال بود که ! خخخخخخخخخخ
خیلی دوس دارم ی بار دیگه ببینمش محمد هههه
پاسخ:
مخلصتم پوریا جان ، دربست ...
عکست که خییییییییییییلی باحال بود ، فوق العاده بود ، ولی به نظرت بقیه ببینن خوبه ؟؟؟
اگه میشد ببینیمش که خیلی خوب می شد ... :)

۱۶ دی ۹۲ ، ۱۴:۲۹ از چی برات بگم...
خاک پاتیم :)

نمیدونم ب خدا ، هرجور صلاح خودته :)  اما بچه بود ، خیلیم ناز بود و دوس داشتنی... :)
آره خیییییییییییییییلی :)
پاسخ:
اوچیکتیم داداش ...
خیییییلییییییییی ناز بود ولی بیخیال تٱییدش نمیکنم ، تو هم دیگه نبینم گرفته باشیا ...( با تٱکید و غضب )
۱۶ دی ۹۲ ، ۱۴:۳۵ از چی برات بگم...
[بوسه]
آقایی...
آره خیلی ناز بود ، ایشالا دیگه اونجا نبینیمش و سلامت باشه.... :)
چششششم ، مگه میشه آدم همچین داداشی داشته باشه گرفته باشه....
داریم اصن!!!!! :)
پاسخ:
ایشاالله ...

قربونت داداش ، سالاری ...
۱۷ دی ۹۲ ، ۱۵:۲۲ بی تعارف
گاهی اوقات هم فکر می کنم خیلی خوبم،

و این خودش می شود گل سرسبد بدی هایم ...

::

اینطوری هم خوب و کافیه...

پاسخ:
اینطوری هم خوب و کافیه ...
۱۷ دی ۹۲ ، ۱۹:۲۶ صـدایـِ خاکیـ هـا
سلام
با مطلب :: جایگاه نماز :: بروزیم
لطفا قدم بردارید


پاسخ:
سلام ...
مزاحم میشم ...
۱۷ دی ۹۲ ، ۲۰:۵۲ از چی برات بگم...
سلام داشی
خوبی؟

همه وقتی کامنت میدن عکس دارن...
من چجوری عکس بذارم؟؟
پاسخ:
سلام داداش گلم ...
تو خوبی ایشاالله ؟؟؟
باید تو بلاگ عضو باشی ...
۱۷ دی ۹۲ ، ۲۲:۴۰ از چی برات بگم...
سلااااام :)
ای شکر خدا ، خوبم... :)
آهااااا ، که اینطور... پس با بلاگفا نمیشه....
3 تا پست گذاشتم ، وقت داشتی ببین... :)
قربونت داشی... :×
پاسخ:
میام پیشت داداش ...
۱۷ دی ۹۲ ، ۲۲:۵۱ از چی برات بگم...
قدمت رو جف چشام.... :×
پاسخ:
۱۷ دی ۹۲ ، ۲۳:۰۶ از چی برات بگم...
اوااااااااااااا
این عجب مغزی بوده هااااااا


http://www.taknaz.ir/upload/82/0.970918001382169670_taknaz.gif
پاسخ:
عَجَب عَجَب ... !!!
۱۸ دی ۹۲ ، ۱۰:۴۱ دکـ لـ مـ هـ
آقا،
اینو به پوریخ دادم، گفتم بی‎نصیب نمونی:
http://media2.afsaran.ir/si9VuTB.jpg
پاسخ:
:)
۱۸ دی ۹۲ ، ۲۱:۰۹ از چی برات بگم...
راس میگه ، دسش درد نکنه...
واسم فرستاد.
دمتون گرم :×
پاسخ:
واقعا ؟؟؟
من فک کردم دروغ میگه ...
:)