چشم چشم دو ابرو

وبلاگ می‌نویسم قربة إلی الله
..................................
إن شاء الله

آخرین نظرات
  • ۲۰ شهریور ۹۵، ۱۶:۵۰ - سید گمنام
    لبیک..!
  • ۱۹ ارديبهشت ۹۵، ۱۵:۰۲ - الّلهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم
    ان شا ء الله باشه.

عــَـــجـــَــــب !!!

چهارشنبه, ۲۵ دی ۱۳۹۲، ۰۸:۳۲ ب.ظ


عــَـــجـــَــــب !!!

یک سخن معروفی هست که میگوید :

"آدم اگه زنده بمونه خیلی چیزا میبینه"

حالا ما که کلا و رسماً داریم خیلی چیزها میبینیم ولی بعضی چیزها هم یک هو ، آدم را شوکه میکنند ...

مثلا همین کشف جدید خودم !!!

بله خودم را می گویم ، تعجب نکنید !!!

تازگی ها فهمیدم که انگشتر در دوران امتحانات بزرگ میشود ...

امتحانات که شروع شدند انگشترم راحت تر از دستم بیرون می آید ...

نظرات  (۱۲)

یعنی لاغر شدی؟
پاسخ:
بله ... :/
من که اتفاقا این ایام خوابم زیاد شده، در طول سال که کلاسا نمیذاشت یه دل سیر بخوابیم! انگشترمم دیگه درنمیاد از دستم!
پاسخ:
منم از پنجم یه چنین حالتی پیدا میکنم ...
۲۶ دی ۹۲ ، ۱۳:۴۵ سیدمهدی نقیبی راد
درس می خونی یا با انگشترت بازی می کنی!!!! واقعا"که ازت انتظار نداشتم
پاسخ:
یکی از خواص درس خوندن همینه دیگه ، چیزایی که بهشون توجه نکرده بودی به نظرت میان ...
اصلا تمام مخترع ها و مکتشفا و دانشمندا و غیره درس خوندن که یه چیز شدن دیگه ... :/
۲۶ دی ۹۲ ، ۱۷:۲۶ دکـ لـ مـ هـ
آقا درسته...!
من خودم حلقه‎ی ازدواجم دراومدو گم شد...
هیچی دیگه... خونه رامون ندادن، شبو کانون گذروندم...
+ بعد کاشف به عمل اومد انگشترم دستِ اکبره
پاسخ:
عـــَــــجـــَــــب ...
از اکبر بعید نیست ...
البته واسه منم یه بار قدیما این اتفاق افتاده بود ولی آخر کاشف به عمل اومد که من اصلا ازدواج نکردم که حلقه داشته باشم !!!
۳۰ دی ۹۲ ، ۰۰:۲۲ از چی برات بگم...
ای دل غافل!!!!!!!!
چه کشفی!!!
میخواستم یه ترازو بخرم واسه وزن کردن خودمون تو خونه ، هیچی دیگه منصرف شدم...
میرم انگشتر میخرم این ترم تا اون ترم میفمم لاغر شدم یا چاق... :))))

ایشالا حلقه ی ازدواجتو ببینم تو دستت داداش :×

پاسخ:
بلند بگو ایشاالله ...
:)
۳۰ دی ۹۲ ، ۱۵:۰۴ از چی برات بگم...
 http://www.8pic.ir/images/05898216983050746361.jpg




بیا ، اینم از دعای من :)
خیلی دیوونه ام محمد؟؟؟؟؟؟؟؟؟ :))))
پاسخ:
خییییییییییییلی سالاری پوریا ...
ایشاالله قسمت خودت داداشی ...
۳۰ دی ۹۲ ، ۱۷:۰۲ دکـ لـ مـ هـ
بقول دکتر سلام، خلاقیت هفته!!!!!!!!!!!
اینجا
پاسخ:
واستا میلاد خلیل زاده رو بگیــــرم ...
البته این چیزا تو کل جامعه ما زیاده ، برای مثال امیرحسین فشنگچی(بازیکن اسبق پرسپولیس و حال حاضر ملوان) قبل از بازی با پرسپولیس تو صفحه شخصیش عکسی از خودش کنار2afm و بازیکر کلیپ قبلیش که دست کمی از این کلیپ نداشت رو منتشر کرده بود ، اما ...
۳۰ دی ۹۲ ، ۲۳:۳۹ از چی برات بگم...
قربونت ، کوچیکتم...

پاسخ:
ما بیشتر ...
۰۱ بهمن ۹۲ ، ۱۴:۴۱ دکـ لـ مـ هـ
آقا اینجا بنگاه ازدواج راه انداختین؟؟؟؟!
آسیاب به نوبت... فعلا از جلیل شروع شده
پاسخ:
زرنگیم دیگه آبَرار ...
۰۷ بهمن ۹۲ ، ۰۲:۲۲ ܓܓܓ معلم کوچولو ܓܓܓ
سلااااااااااااااااااااااام عله کم.

واااااااااااااااااااااااای!!!!!!!!
اینجا آژانس ازدواجه.

من...من...من...هم می خوام.

کجااااااااااااسسسسسس؟؟

پوریا عکست خعــــــــــــــــــلی قشنگ بود.
مرسی.الحق که پوریخی....

مملی چکار می کنی؟؟؟

ما رو نمی بینی خوش میذگره؟؟؟

.....................
راستی!
حرف انگشترو می زنید ناراحت می شم.

هیـــــــــچ وقت شانس نداشتم تو نگهداریش.
این آخریه هم که که سی تومن خریده بودم بشیری تو دستم خورد کرد.

خداااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا...
من انگشتر می خوام. :))))))))
پاسخ:
سلام پسر شجاع ...
کجایی تو بابا ؟؟؟
مارو پاک فراموش کردیا ، ازت دلخورم ...
میبینی ؟؟؟ کار خیر انجام دادن که شاخ و دم نداره ، داریم آمار ازدواج رو بالا میبریم ...
شما خودت سرت شلوغه پسر ، دیگه چی میخوای ؟؟؟ :)
انگشر ؟؟؟ این ماه دارم میرم مشهد ، همینجوری که واست نمیخرم اگه میخوای پول بده بخرم ... :)
بعد از اون اضافه کردن بعد آمین
نا خودآگاه چشم اومد رو این کلمه عــَـــجـــَــــب !!!
حتمن بی حکمت نیست

.

پاسخ:
بله ...
ما کلا و رسماً داریم خیلی چیزها میبینیم !!!
خاصیت امتحانه نه انگشتر ...
پاسخ:
در جریانم ...