چشم چشم دو ابرو

وبلاگ می‌نویسم قربة إلی الله
..................................
إن شاء الله

آخرین نظرات
  • ۲۰ شهریور ۹۵، ۱۶:۵۰ - سید گمنام
    لبیک..!
  • ۱۹ ارديبهشت ۹۵، ۱۵:۰۲ - الّلهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم
    ان شا ء الله باشه.

آلزایمر ...

دوشنبه, ۳۰ دی ۱۳۹۲، ۰۹:۳۱ ب.ظ


فکر کنم دارم آلزایمر می گیرم ...

هرچقدر فکر می کنم یادم نمی آید ...

که دخترک کلاه روی سرش که تنها پوشش موهایش هم بود را با کدام دستش برداشت و به دوستش داد ؟؟؟

با آن دست که سیگار را داشت یا آن یکی که در دست دوست پسرش بود ؟؟؟

فکر کنم دارم آلزایمر می گیرم ...

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۲/۱۰/۳۰
چشم چشم دو ابرو

عفت

عفاف

حجاب

نگاه

پسر

چشم

دختر

نظرات  (۱۴)

۰۱ بهمن ۹۲ ، ۱۴:۴۵ دکـ لـ مـ هـ
تازگیا یه شعر سرودم، قرار بود بذارم تو وب...
از قرار معلوم اسمشم آلزایمر گذاشته بودم...
به این میگن پیش دستی1111111111111111111
+خداروشکر آدما دوتا دست و دوتا چشم و دوتاگوش بیشتر ندارن1111
+ دماغشونم دوتا حفره
پاسخ:
حواسم بهت هست دیگه ...:)
+خدا رو شکر ، مخصوصا دو تا چشم ...
۰۱ بهمن ۹۲ ، ۱۴:۴۹ از چی برات بگم...
اااااای محمد جان...
چی بگم داداش... :(
پاسخ:
تو که کلا از چی بگی برام داشی ...;)
وجودم را
از عروج شما دارم ....
 فقط شرمنده ایم ....

پاسخ:
فقط شرمنده ایم ...
۰۱ بهمن ۹۲ ، ۲۰:۱۹ از چی برات بگم...
آها راس میگی... :)

محمد بازی Angry birds فضایی داری واسم بیاری؟؟؟؟
2تا هستا ، جدیدشو میخوام. اگه داری بیاری ممنون میشم...
خیلی رفتمش :))))) :×
پاسخ:
داشته باشمم موقع امتحانا نمیارم واست... :-\
۰۱ بهمن ۹۲ ، ۲۱:۲۹ از چی برات بگم...
اه ، امتحانا که تموم شد.
اگه داری جمعه بیار . مرررررررسی :×
پاسخ:
فک کنم داشته باشم ...
۰۱ بهمن ۹۲ ، ۲۳:۰۵ از چی برات بگم...
فدای تووووو .... :×
۰۲ بهمن ۹۲ ، ۰۶:۳۶ سیدمهدی نقیبی راد
ای دادوبیداد چه دوره و زمونه ای شده ناموس یخ غیرت یخ، الله سنه امان گتیریرم
پاسخ:
الله رحم اِلَ سین ...
۰۲ بهمن ۹۲ ، ۱۲:۴۶ محمدجواد کرامتی
به قول مامانم خاک بر سر کافر
تو رشت دیدی؟!
یا یادت نمیاد؟
پاسخ:
واقعا خاک بر سر کافر ...
ترجیح میدم یادم نیاد کجا دیدم ...
۰۲ بهمن ۹۲ ، ۱۳:۱۴ از چی برات بگم...
46 دال :)))

RASHT <3
پاسخ:
اوه اوه ...
موافقم شدیـــــد ...
۰۲ بهمن ۹۲ ، ۱۵:۵۵ دکـ لـ مـ هـ
پوریخ گفت Angry birds یاد یچی افتادم...
اونجا
پاسخ:
عـــالـــی ...
۰۲ بهمن ۹۲ ، ۱۸:۳۰ از چی برات بگم...
دکلمه :
به خدا میدونم ، یعنی همون اولش دیدم یه همچین چیزایی درموردش گفتن.
اما من فقط بازی میکنم ، قبول کن بازیش قشنگه دیگه...
درکم کـــــــــــــــــــــــن :))))
راستش امپراطوران آنلاین ، شاهزاده ایرانی و . . . هنوز خیلی مونده تا....

پاسخ:
:)
امیدوارم زوایایی که من دیدم با زوایایی که شما در نظر دارید یکی باشه...
پاسخ:
امیدوارم ...
خیلی زیباا بوود...عالییی
پاسخ:
ممنون داداش ...
متاسفیم برای دیدن بعضی از صحنه ها در این شهر
شهری که ...
پاسخ:
متٱسف بودن کمشه ...
تو این روزا که صحنه های بدتری میشد دید ...