چشم چشم دو ابرو

وبلاگ می‌نویسم قربة إلی الله
..................................
إن شاء الله

آخرین نظرات
  • ۲۰ شهریور ۹۵، ۱۶:۵۰ - سید گمنام
    لبیک..!
  • ۱۹ ارديبهشت ۹۵، ۱۵:۰۲ - الّلهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم
    ان شا ء الله باشه.

عدد آخِر ...

سه شنبه, ۸ بهمن ۱۳۹۲، ۱۲:۱۲ ب.ظ

ریاضی را دوست دارم ...

اما ...

باید در برخی اصطلاحات آن تجدید نظر شود ...

مگر می شود به جز خودت و اولی را قبول نداشته باشی و اول* باشی ؟؟؟

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

*عدد اول : عددی که به جز خودش و یک مقسوم علیه دیگری ندارد ...

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۱۱/۰۸

نظرات  (۱۰)

۰۸ بهمن ۹۲ ، ۱۶:۱۱ دکـ لـ مـ هـ
دنیای رارا که دامنش از دسترس خارجه!!!
درست شد میرم می‎بینم
۰۸ بهمن ۹۲ ، ۱۶:۵۷ آفـــــــــــــــــــــــتاب
+سلام
+اعتراف می کنم دفعه اول که خوندم متوجه نشدم...
+منم ریاضی رو دوست دارم البته نه خییییلی...قدیما بیشتر دوستش داشتم
+و بی صبرانه منتظر نمره ریاضی هستم
+دعایم کنید برای نمره  ر ی ا ض ی.
+سپاس
پاسخ:
سلام ...
ریاضی دوست داشتنیه ولی نه برای همه ...
ما خودمونم به شدت محتاج دعاییم ، ولی حتما ...
۰۸ بهمن ۹۲ ، ۱۷:۱۲ ای نام تو بهترین سر آغاز
 ریاضی را دوست ندارم
اما
 پیام اخلاقی:اینا که فقط  خودشونو قبول دارن از آخر اولن علم روانشناسی که اینو ثابت کرده
پاسخ:
خب هرگل یه بویی داره و بوهاشونم یه سری ها دوس دارن و یه سری نه ...
پیام اخلاقیتونم که لایک داره ...
من با ریاضی هم میتونم اثباتش کنم ...
اعداد اول منزوی و تنها هستن ...
سلام 
خوشحال شدم سری به ما زدی 
 انشاله شهادت 
پاسخ:
سلام ...
انشاالله ، انشاالله ، انشاالله ...
خوب شد توضیحاتشو تو پاورقی اوردیناااااااااااا
وگرنه من که نمی فهمیدم...


پاسخ:
خوب شد ...
 ولی درستشم همینه دیگه
رنگ تکثر نمیگیره
یکرنگه به خاطر یک رنگیش همیشه اوله
همون کثرتی که تهش قراره به وحدت برسن و یه جا جم شن اول باید باشه دیگه
یه کم روش فکر کن
.
 روانشناسی دیگه چی میگه این وسط :(

پاسخ:
خب شما دارید از یه دید دیگه نگاه می کنید ...
کلا بین علما تفاوت نظر وجود داره ... :)
.
روانشناسی هم چیزای خوبی میگه ...
[گل]
پاسخ:
همچنین ...
۱۴ بهمن ۹۲ ، ۰۹:۳۰ صدا و سیما
با سلام
از جنابعالی دعوت می شود
تا در جشنواره وبلاگ نویسی حماسه اقتصادی شرکت نمایید.
مهلت ارسال آثار تا 22 بهمن 1392
برای اطلاعات بیشتر به سایت زیر مراجعه نمایید.
basij.irib.ir/weblog3
مرکز بسیج صدا و سیما
پاسخ:
سلام...
با وضع حاضر مطمئنا جشنواره جالبی میشه... 
سلام
باافتخار لینکید.
پاسخ:
سلام علیکم ...
شماهم همینطور ...
۱۷ بهمن ۹۲ ، ۰۱:۲۷ حمید اسماعیل زاده
خیلی قشنگ بود، خیلی
با اینکه خط آخر سنگینی نگارشی داشت، راحت تر می شد نوشتش.
پاسخ:
ممنون ...
میدونم ...