چشم چشم دو ابرو

وبلاگ می‌نویسم قربة إلی الله
..................................
إن شاء الله

آخرین نظرات
  • ۲۰ شهریور ۹۵، ۱۶:۵۰ - سید گمنام
    لبیک..!
  • ۱۹ ارديبهشت ۹۵، ۱۵:۰۲ - الّلهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم
    ان شا ء الله باشه.

جهادُ النگاه ...

جمعه, ۲۳ اسفند ۱۳۹۲، ۰۶:۳۶ ب.ظ


- جهادُ النکاح ...

- جهادُ النگاه ...


 در عرصه گناه عجیب جلب توجه می کنند ...

__________________________________________

پ.ن:

+به نظر شما کدوم مخرب تره , کدوم بدتره ؟؟؟

+ تعلیق کامل ...

نظرات  (۲۳)

۲۳ اسفند ۹۲ ، ۱۸:۴۹ میلاد علیدوست
سلام.با موضوع((جایگاه ایرانیان در پیشرفت علوم در جهان اسلام)) در خدمتم
حق با علی ست
پاسخ:
سلام علیکم ...

یازهرا ...
مسلمن نکاح بعد از نگاه میاد
تا نگاهی نباشه نکاحی صورت نمی گیره

پاسخ:
ممنون ...

سلام
ایام فاطمیه را به شما تسلیت عرض می کنم.
با شعری سوزناک برای شهادت حضرت فاطمه بروزم.
یا زهرا

پاسخ:
علیکم سلام ...
بنده هم به همه تسلیت عرض میکنم ...
بهروز باشید ...
یازهرا ...

سلام
ایام فاطمیه را به شما تسلیت عرض می کنم.
با شعری سوزناک برای شهادت حضرت فاطمه بروزم.
یا زهرا

پاسخ:
دوباره :

علیکم سلام ...
بنده هم به همه تسلیت عرض میکنم ...
بهروز باشید ...
یازهرا ...
۲۴ اسفند ۹۲ ، ۰۸:۴۳ سیدمهدی نقیبی راد
امان از چشم
پاسخ:
قربون آدم چیز فهم ...
۲۴ اسفند ۹۲ ، ۱۰:۳۷ باران نم نم...

؟!!!

پاسخ:
...
دستورالعملی که عارفی در ایام فاطمیه بیان کرد:
بکوشید یک رابطه ی خاص با حضرت فاطمه سلام الله داشته باشید.که فقط خودتان بدانید و خدا.مثلا بگویید من هر روز دو رکعت برای نماز میخوانم یا هر روز یک صدقه ویژه برای حضرت میدهم و...حداقل یک کار را دائم برای حضرت انجام بده تا زنده ای کارت برقرار باشد قطع نکن در سفر زمان بیماری و...اینرا فقط خودت بدانی و خدا و این را ذخیره داشته باش.اون روزی که کارت گیر میکند آنجا بگویی من این گنج را دارم.

+دعا های حضرت است که ما میتوانیم زندگی کنیم شما گاهی پیش میاید که میگویی اون مشکل مرتفع شد نمیگی چه جوری؟میدانی کیا دعا کردند؟کیا مشکل رو مرتفع کردند تو با یک الحمدالله تمامش میکنی؟


پاسخ:
احسنت ...

ممنون , بسیار مفید ...
۲۴ اسفند ۹۲ ، ۱۲:۳۶ دکـ لـ مـ هـ
+ نگاه یه کلمه فارسیه... چطوری بهش " ال " اضافه کردی؟111
+ جهاد النکاح یه فتوای شرعیه برای تکفیری‎ها
اما جهاد نگاه نمیدونم چیه که بخوام بگم کدوم بدتره
پاسخ:
+ این حرف ازت بعید بود خداییش ... ( تایتانیک زنه یا مرد ؟؟؟)

+ واقعا ؟؟؟!!! چجوری به این نتیجه رسیدی شیطون ؟؟؟

وقتی جهادالنکاح وجود خارجی داره و من یه چیزی رو بر وزنش و در کنارش میارم که وجود خارجی نداره و ازش استفاده نمیشه( از نظر لغوی ) مسلما منظورم اینه که در همون معنا نگاه بشینه به جای نکاح , یعنی تلاش برای کاربرد نگاه در زمینه غیراخلاقی (مثل تلاش برای کاربرد نکاح در زمینه غیر اخلاقی ) ...
۲۴ اسفند ۹۲ ، ۱۲:۴۶ دکـ لـ مـ هـ
اینجا جهاد نکاح قبلا از نگاه می آید
+
پاسخ:
بعله ...
۲۴ اسفند ۹۲ ، ۱۶:۰۹ محمدصادق برجیان

الجهاد النکاح، الجهاد النگاه! اینطوری درسته!

به نظر من جهاد النگاه مقدمه ی جهاد النکاح است!

پاسخ:
این ال ها کلا واسم مهم نبود , کلا هم مهم نیست ...

ممنون از نظرتون ...
و به نظر من جهادالنکاح فقط میتونه یکی از نتایج جهادالنگاه باشه ...
۲۴ اسفند ۹۲ ، ۱۶:۳۷ وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
حالا همه به ال توجه میکنن....
من تنها چیزی که میدونم اینه "چشم ها دام های شیطانند...."خیلی باید مواظبش بود...
هرچی چشم ببینه دل میخواد ..ولی باید مواظب بود
پاسخ:
خدایا شکرت ...
ممنونم , خیلی ...
اصلا به شدت ممنونم که به اصل مطلب توجه کردید و به ال گیر ندادید ...
۲۴ اسفند ۹۲ ، ۱۹:۳۶ دکـ لـ مـ هـ
نه
این حرف ازم بعید نبود
متنت از نظر ادبی مشکل داشت
همونقد که به مفهوم توجه میشه، باید به ساختار لغوی هم توجه بشه
+خیلی علاقه داری فقط به مفهوم توجه شه1 هروقت هم ایراد گرفته میشه میگی به اصل قضیه توجه نمیکنین1 جالبه
اصلا ما نمیفهمیم111 ما بیسوادیم... ولی... 
پاسخ:
من دانشجوی دبیری ریاضی هستم , ساختار لغوی واسم مهم نیست , اصلا ساختار لغوی هم بلد نیستم , درحد همون درس مدرسه و دو واحد دانشگاه بلدم ...

واسم مفهوم مهمه , حرف تو هم درسته , از نظر لغوی مشکل داره ...

من غلط بکنم به کسی بگم نفهم علی جان , این چه حرفیه داداش من ؟؟؟
بچه های کانون و توهین ؟؟؟
۲۴ اسفند ۹۲ ، ۲۱:۳۸ باران نم نم...
...؟!!!
همین؟!!!
پاسخ:
خب چی بگم ؟؟؟

:)
قشنگ نیست11
پاسخ:
نه تنها قشنگ نیست بلکه دردآورم هست ...

سلام دوست گرامی

یکی از مسائلی که درباره عید نوروز مطرح است این است که آیا این روز مقارن با عید غدیر قمری است یا خیر؟ برای حل این مسئله، مطلب کوتاه زیر را مطالعه کنید و بعد خودتان نتیجه مقاله را به صورت آنلاین با مبدل تاریخ محاسبه نمایید.

http://ghasedoon.blog.ir/post/35
یاعلی بزرگوار
پاسخ:
علیکم سلام ...
یکی از مسائل اینه ؟؟؟!!!
نمیدونستم ...
یازهرا ...
۲۵ اسفند ۹۲ ، ۰۸:۱۴ باران نم نم...

چجوری کپیش کردید؟!!!

اِاِاِ...

شما منظور من رو از سوال اول بدرستی دریافت کردید آیا؟!!!

پاسخ:
به آسونی ...
اَ اَ اَ ...
از اونجا که سؤالتون زیاد ابهام داشت متأسفانه درکش نکردم ...

( ؟!!! ) این بود سؤال دیگه آره ؟؟؟ :)
۲۵ اسفند ۹۲ ، ۱۰:۳۷ دکـ لـ مـ هـ
البته در باب سه نقطه گفته‎اند:
بیا که نمی‎شود بی‎تو، نقطه چین‎هارا دکلمه کرد...
بعله
پاسخ:
ولی کاش میشد سه نقطه ها رو معنا کرد , اگه میشد خیلی حرفای منو خیلیا میفهمیدن ...

۲۵ اسفند ۹۲ ، ۱۱:۰۵ باران نم نم...
ظاهرا جمله ی سر در وبلاگ من شده نقل مجلش شماها!!!
حالا دعوا نکنید...مهم درک سه نقطه هاست که متاسفانه همیشه در اوج غریبی فراموش میشن!!!
پاسخ:
:)
حتما جمله زیباییه دیگه ...

اگه توجه کرده باشید من همیشه تو فضای مجازی از سه نقطه استفاده میکردم و میکنم و با نظرتون موافقم ...
۲۵ اسفند ۹۲ ، ۱۲:۲۲ از چی برات بگم...
 هفت سین را امسال هفت میم میکنیم:
مادر
مدینه
مولا
محسن
ماتم
مشکی
مسمار
پاسخ:
:(

چشم ، پنجره ی روح...


پاسخ:
چشم , دام شیطان ...
اون بار اینو گفتی هیچی بهت نگفتم دیگه پررو نشو111
برای بیان مطلب دردآور هم بیاد قشنگ بنویسی.... هرچند که شاید همین از نظر خیلی ها قشنگ باشه من فقط نظر خودمو میگم...

پاسخ:
احساس کردم از اون نظر میگی قشنگ نیست ...
:)
بله که باید قشنگ باشه , نظرها متفاوته و خودتم میدونی که حاج مجتبی نظر تو واسم خیلی مهمه ...
پس تو اون صحبت خصوصی که خواهیم داشت درمورد اینم صحبت کنیم ...
۲۶ اسفند ۹۲ ، ۲۳:۲۹ وحید رنجکش
خدایا ریشه وهابیت رو از زمینت بخشکون که ما دیگه این حرفا رو رو نشنویم...

الهی آمین
پاسخ:
آمیـــــــن ...
جهادالنگاه ...
برای این که ریشه میزنه به دل آدم ...
و فکر آدم ...
برای خلاصی از آن باید تبر برداری و به ریشه خودت ضربه بزنی،
و این کار هرکسی نیست ...
پاسخ:
موافقم ...

ممنون ...