چشم چشم دو ابرو

وبلاگ می‌نویسم قربة إلی الله
..................................
إن شاء الله

آخرین نظرات
  • ۲۰ شهریور ۹۵، ۱۶:۵۰ - سید گمنام
    لبیک..!
  • ۱۹ ارديبهشت ۹۵، ۱۵:۰۲ - الّلهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم
    ان شا ء الله باشه.

خدا ، رفیق فابِ مادر ...

يكشنبه, ۳۱ فروردين ۱۳۹۳، ۱۲:۵۶ ق.ظ

فکر کنم برای شما هم پیش آمده باشد ...

گاهی , برخلاف همیشه ترجیح می‌دهیم خواسته هایمان را به بهترین رفیقمان هم نگوییم ...

که مبادا در نگاهش کوچک شویم و شرمنده ...

که مبادا ذهنیتش نسبت به ما تغییر کند ...

اما ...

من یک نفر را می‌شناسم که رفتارش بدجور انگشت به دهانم می‌کند ...

اصلا فرقی ندارد خواسته چه باشد ...

همین که میفهمد مشکلی دارم با رفیق فابَش در میان می‌گذارد که برایم حلش کند ...

آری , مادرم بدون ترس از شرمندگی به رفیق فابَش می‌گوید :

" مشکل پسرم فلان چیزه , مثل همیشه به بهترین صورت ممکن حلش میکنی ؟؟؟ "

خدا هم می‌گوید :

چَشْمْ ...


ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

پ.ن:

+ شما هم اگر زرنگ باشید می‌توانید مکالمه مادرتان با خدا را بشنوید , چَشم گفتن های خدا را هم همینطور ...

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۱/۳۱

نظرات  (۱۲)

سلام
قشنگ بود
البته گاهی اوقات نیاز نیست خواسته ی خودمون رو به مادر بگیم چرا که رفیق فابش تو دلش میندازه
نمیدونم برای شما هم اتفاق افتاده یا نه که مادر بهت زنگ میزنه ومیگه دیشب خواب دیدم که مریض شدی
زنگ زدم ببینم که اتفاقی برات نیفتاده وتو میگی نه مادر جان چیزی نیست زود خوب میشم
پاسخ:
سلام , ممنون ...

:)
سلام
مادر بهانه همه عاشقانه هاست
عیدتون مبارک
پاسخ:
سلام ...
مادر معنای حقیقت عشق است ...
سلام
دیدت زیباست
یاا...
پاسخ:
سلام ...
دیدگاهت زیباست ...
یا الله ...
یا فاطر بحق فاطمه(س)...

مادر
دعایم کن...
پاسخ:
مادر ...
دعایم کن ...
سلام
زیباست که زیبایی رو اون جور که هست ببینیم………!قشنگ بود
افرین
پاسخ:
سلام ...
ممنون اکبر جان ...
قالب وبتون واقعا زیباست.

مادرها تنها موجوداتی هستند که به نظرم خجالتی نیستند .نمیدونم شاید من اینطور به ذهنم رسید.

من با خدا هم تعارف دارم ...

خداوند مادرها رو سلامت نگه داره ان شاءالله
شبتون پراز نگاه خداوندی
پاسخ:
قابلتونو نداره ...

خدارو شکر خجالتی نیستن ...
خداروشکر ...

اما من نه ...

انشاالله ...
+
پاسخ:
۰۱ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۹:۵۵ ای نام تو بهترین سر آغاز
چشم
پاسخ:
چشم ...
یه چشم ناب ...
سلام
نطقتان صحیح

راستی، نیومدم نقدکنم :)))))))   اما یچیزیو اگه نگم اینجام می‎مونه نمیذاره نفس بکشم111111
 تعدادِ سه نقطه‎های پایانِ جمله‎هاتو بشمار :)

پاسخ:
:)
امروز تو کتابخونه بهت گفتم که ... :)

آغوش من برای نقد بازه , خصوصا نقد تو ... 111
بعضی شب ها
خودم را به خواب میزنم
تا صدای مادرم را بشنوم...
آن هنگام که روی سجاده اش دارد برای "من" دعا میکند . . .
پاسخ:
با خدا حرف می‌زنند ، ما همان بخوابیم بهتر است ...
۰۱ ارديبهشت ۹۳ ، ۲۳:۵۶ محمدجواد کرامتی
واقعاً دعای مادر غوغاست!
پاسخ:
جدی ؟؟؟ !!! :)
۰۲ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۳:۰۹ ای نام تو بهترین سر آغاز
کوچک شدن در نگاهش چه اهمیتی دارد
وقتی نگاه خدایم به وسعت آسمان هاست...
.
.
.
گاهی ترجیح بدهیم با رفیق بدخواه خوب نما هم کلام نشویم
یا علی
پاسخ:
پس با این تفاسیر تو چشم خدا بزرگ می‌شیم ...
و این فوق العادست ...
.
.
.
همیشه ترجیح بدهیم ...
یا زهرا(س) ...