چشم چشم دو ابرو

وبلاگ می‌نویسم قربة إلی الله
..................................
إن شاء الله

آخرین نظرات
  • ۲۰ شهریور ۹۵، ۱۶:۵۰ - سید گمنام
    لبیک..!
  • ۱۹ ارديبهشت ۹۵، ۱۵:۰۲ - الّلهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم
    ان شا ء الله باشه.

فَتَبارَکَ اللَّهُ أَحْسَنُ الْخالِقین ...

يكشنبه, ۳۱ فروردين ۱۳۹۳، ۰۱:۰۷ ق.ظ

از ازل قرار بود فاطمه را بیافریند ...

همان موقع هم بود که به خودش گفت :

فَتَبارَکَ اللَّهُ أَحْسَنُ الْخالِقین ...

نظرات  (۲۰)

سلام
به مادرم که مادریش از مادرم نیز بیشترِ
مادر من تو را از مادرم نیز بیشتر دوست دارم جان مادرم به فدایت مادر
دوستت دارم مادر،مادر من
یاا...
پاسخ:
مادر ما ...
ما به جمهوری زهرایی خود می نازیم
ورنه بی فاطمه که خطه ی ایران هیچ است
..........
عیدتون مبارک
پاسخ:
بر همه مبارک ...
فتبارک الله

پاسخ:
فـــ ...
سلام علیکم

عیدتون مبارک
امیدوارم عیدی خوبی ازبانو بگیرید :)
ماندگارباشید
پاسخ:
علیکم سلام ...

بر همه مبارک ...
انشاالله ...
منصور باشید , در پناه نصر الهی ...
۰۱ ارديبهشت ۹۳ ، ۰۰:۵۸ پلڪــــ شیشـہ اے
+

تبریک 
پاسخ:
بر همه ...
۰۱ ارديبهشت ۹۳ ، ۰۱:۰۹ باران نم نم...
اوه تو این چند وقت که مشغله اجازه نداده بود که سر بزنم چقدر پست جدید گذاشتید!!!
همشون خوب هستند...
موفق باشید...
اللهم عجل لولیک الفرج
پاسخ:
تا اومدم با خط اول کامنتتون خوشحال شم خط دوم زد تو برجکم ...
منصور باشید ...
آمیـــن ...
چقد جالب بود این تفسیر
سلام یادش بخیر حال و روزم اصلا خوب نیست خیلی برام دعا کنید 
پاسخ:
سلام ...
ما که دعا می‌کنیم اما شما با خدا در و دل کن و همه چیزو بسپر به اون ...
خیلی راحت حل میشه ...
با خدا درد و دل کردن راحته و همه چیز رو سپردن بهش راحت تر...

سخت اینه که توان پذیرش اونچه پیش اید رو داشته باشیم...
حکایت این روزای من هم هست...

با نظرشون یاد شرایط خودم افتادم.
درهرصورت چه خوب است که با زبان دیگری برای خودمان دعا کنیم.

عاقبتتون بخیر ان شاءالله
ماندگارباشید.
پاسخ:
عاقبت همه بخیر انشاالله ...
سلام
میلادش مبارک
بسیار تعبیر زیبایی بود
پاسخ:
سلام ...
ممنون ...
به غیرخدا کسی رو ندارم باهاش صحبت کنم و اصلا به غیرخدا کسی درد منو نمی دونه ولی نمی دونم چرا هرروز یه مشکل جدید برام درست میشه باور کن
پاسخ:
إن الله مع الصابرین ...

إنّ مع العسر یسراً ...


سلام.
میلادش
و
عیدتون
مبارک. . .

پاسخ:
سلام ...
بر همه مبارک ...
@جوادیه: یه کم به قانون جذب هم ربط داره وا 

خوش بینی به خدا و بدبینی 

یه سختیهایی هم هست که مقطعیه

یکی میخاد اینارو به خودم بگه ... :(
امیدوارم زودتر سیل شادیها...امیدها و خوشیها به سمتتون روانه بشه:)
پاسخ:
انشاالله ...

اما کاش دلمون اونقدر خدایی بشه که همه چیز تو نگاه و دلمون زیبا و شیرین باشه ...

همون جریان أحلی من العَسل ...
سخته خب... خدایی بودن واقعی و ایمان قلبی و ... لق لقه ی زبون نمیشه 

باید بهش رسید و زمان میخاد


پاسخ:
مسلماً باید بهش رسید و زمان می‌خواد ...

اما دور از دسترس نیست ...

ولادت حضرت زهرا سلام الله علیها رو به شما تبریک میگم....

عیدتون مبارک....

تقدیمی *ذره* به صاحب این خانه:

امام صادق علیه السلام :
مردى خدمت پیامبر صلى‏ الله ‏علیه و ‏آله و سلّم آمد و عرض کرد : اى رسول خدا ، به چه کسى نیکى کنم ؟ فرمود : به مادرت . عرض کرد : سپس به چه کسى ؟ فرمود : به مادرت . عرض کرد : بعد از او به چه کسى ؟ فرمود : به مادرت . عرض کرد : سپس به چه کسى ؟ فرمود : به پدرت .

الکافی : 2 / 159 / 9 منتخب میزان الحکمة : 614

..............

* ضمنا دعوتید به....

معرفی کتاب* بادبادک باز*

http://heyateketab.blog.ir/

پاسخ:
سلام ...
اعیاد بر همه مبارک ...
ممنون از تقدیمیتون ...
بنده به خدا خوش بین هستم صبر هم دارم لبخند هم می زنم به نیش ها و طعنه ها و ایمان هم دارم به وعده ها و تقدیرات الهی اما باور کن اتفاقاتی برام رخ میده که تو این بیست سال سابقه نداشته فکرشو کن تو چهار پنج ساعت توانایی شو پیدا کردم پرواز کنم و بالا برم غرور هم پیدا نکردم بابت این رزقش شکر هم کردم مقایسه هم نکردم ولی یکدفعه یکی دو ساعت بعدش گند می زنم با سر می خورم زمین!!!
پاسخ:

یَا أَیُّهَا الَّذِینَ آمَنُواْ اسْتَعِینُواْ بِالصَّبْرِ وَالصَّلاَةِ إِنَّ اللّهَ مَعَ الصَّابِرِینَ
( بقره - 153 )

الَّذِینَ آمَنُواْ وَتَطْمَئِنُّ قُلُوبُهُم بِذِکْرِ اللّهِ أَلاَ بِذِکْرِ اللّهِ تَطْمَئِنُّ الْقُلُوبُ

( الرعد - 28 )

اینطور با آیه جواب میدی یاد فیلمی میفتم که زمان ثبت نام کاندیداهای سال 84 پخش شد یارو هرچی ازش سوال می پرسیدند با آیه جواب می داد
پاسخ:
مگه غیر از اینه که :

إِنَّ هَـذَا الْقُرْآنَ یِهْدِی لِلَّتِی هِیَ أَقْوَمُ ...
( سوره اسراء-9)
قشنگ بود.... آفرین
رفیق فابت که خدا باشه دیگه چی کم داری؟!
ایشالا همه ی مادرا ، همـــــــــــــــــــه ی مادرا سلامت باشن ، شاد هم باشن :)
خنده های مادرم امیدِ زندگیمه... :)
محمد جان ایشالا فرشته ی خونه ی شما هم همیشه شاد و سلامت باشه :)
پاسخ:
ممنون ...

انشاالله فرشته‌ی خونه همه شاد و سلامت باشه پوریا جان ...

راستی پوریخ قشنگتره تا پوریا 99 ...
۰۲ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۵:۵۶ وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
سلام
میلاد بر شما هم مبارک...
یه تعبیری گفتید مثل همون noروز ...
جای جنبش داره...
خوشکان آمد...
:)
پاسخ:
سلام ...
بر همگان مبارک ...
انشاالله تعبیر بعد ...
۰۳ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۱:۳۹ صـدایـِ خاکیـ هـا
سلام
فایل های صوتی ولادت حضرت زهراسلام الله علیها در صدای خاکی ها بانوای: سعید اعلم الهدا موجود می باشد.
sedayekhakiha.blog.ir
پاسخ:
سلام ...
ممنون جلیل جان ...
خسته نباشید ...