چشم چشم دو ابرو

وبلاگ می‌نویسم قربة إلی الله
..................................
إن شاء الله

آخرین نظرات
  • ۲۰ شهریور ۹۵، ۱۶:۵۰ - سید گمنام
    لبیک..!
  • ۱۹ ارديبهشت ۹۵، ۱۵:۰۲ - الّلهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم
    ان شا ء الله باشه.

صعود ...

چهارشنبه, ۳ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۱۲:۰۲ ب.ظ
برای رفتن به آسمان , مبدأ زمین است ...

بیچاره آنهایی که تنها در آسمان به دنبال عشق می‌گردند ...



ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
پ.ن :
+ برای دیدن یک سری توضیحات به ادامه مطلب برید ...

سلام ...
دیروز با دو تا از دوستان صحبت می‌کردیم که گفتند گویا یک عده برداشت های اشتباهی از پست صعود داشتند ...
اول از همه تشکر می‌کنم از این دو دوست ...

و اما بعد ، توضیحی سریع و صریح راجع به این پست :

مسلماً عشق راستین همان عشق به خداوند است و این موضوع که امری کاملا بدیهی‌ست ...
پس( عشق = خداست )نه اینکه عشق آسمانی مساوی باشد با خدا ...
اما صعود می‌خواست بگوید که درون زمین و اطرافمان عشق هایی هست که نه تنها در تعارض و تناقض عشق به خدا نیست بلکه یک یاری دهنده ، پشتیمان و حتی راهنما برای رسیدن به خداست ...
برای مثال عشق ورزیدن من به خانواده ، به امام حسین و هیئتش ، به امام رضا و حرم و بارگاهش و مثال هایی فراوان از این دست ...

در پایان عرض کنم که اینطور که بنده دستگیرم شد تمام برداشت های اشتباه ، ناشی از این بود که دوستان دو بخشِ این پست را جدا از هم معنا می‌کردند درحالی که ای نو بخش مکمل و همراه هم هستند ...
و من هنوز انگشت به دهان از برداشت های ماتریالیستی از این پست ...!!!

الهی ...
إهدنا السراط المستقیم ...
خواهش می‌کنم ...
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۲/۰۳
چشم چشم دو ابرو

عشق