چشم چشم دو ابرو

وبلاگ می‌نویسم قربة إلی الله
..................................
إن شاء الله

آخرین نظرات
  • ۲۰ شهریور ۹۵، ۱۶:۵۰ - سید گمنام
    لبیک..!
  • ۱۹ ارديبهشت ۹۵، ۱۵:۰۲ - الّلهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم
    ان شا ء الله باشه.

سازِ نا کوکِ ما ...

چهارشنبه, ۷ خرداد ۱۳۹۳، ۰۸:۰۵ ب.ظ

 

آسمان !!!

نرقص به سازِ نا کوکِ ما ...

فریاد می‌زنی بعد از غُر هایی که بر سرِ آرامش و آفتابی بودنت می‌زنیم ...

داد می‌زنی و اشک می‌ریزی ...

بعد هم که به داد و فریاد و باریدنت بد و بی راه گفتیم

دوباره از شدت تنهایی سرخ می‌شوی و آرام ...

نرقص به سازِ نا کوکِ ما ...

ما دم دمی مزاج‌ تر از این حرف‌هاییم ...

 

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

پ.ن:

+ بدجوری دارد آتو می‌گیرد از ما ، این آسمانِ شَهرم ...

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۳/۰۷
چشم چشم دو ابرو

نا شکری

نظرات  (۱۵)

۰۷ خرداد ۹۳ ، ۲۱:۰۲ دکـ لـ مـ هـ
آسمانش... ابرهایش... این هوا را دوست دارم...
پاسخ:
هوا هم خیلی تو رو دوست داره ...
۰۸ خرداد ۹۳ ، ۰۰:۱۷ وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
هوای شهر دلمون اینجوری آتو نگیره خوبه!!

:)

+هوای شهر ما هم همینظوره!

خدایا شکرت بخاظر نعمت آسمان و بارانت 
:)
پاسخ:
خدایا شکرت ...
هوایی که خوب بلد است حال هواشناس ها را بگیرد
پاسخ:
به خیالشان هوا را می‌شناسند ...
۰۸ خرداد ۹۳ ، ۲۱:۰۷ سیدمهدی نقیبی راد
شهر مقدس رشت را دوست دارم هوای شرجی اش را دوست دارم هوای صاف و آفتابی اش را هم دوست دارم باران نم نم و تند تند اش را هم دوست دارم.
پاسخ:
خدا دوستت داشته باشه ...
۰۸ خرداد ۹۳ ، ۲۱:۴۲ باران نم نم...
حالا کی گفته آسمون به حرف ما تغییر حالت میده؟!!!
آسمان، آسمان تر از این حرفهاست!!!
پاسخ:
من گفتم ...!!!
سلام
ما دم دمی مزاج تر از این حرف هاییم......
چقدر زیبا......

ببار بارووووووووووووون........
هوای دلم رو پاااااااااااااک کن.......
این دل هوایی شده........
التماس دعا
پاسخ:
این دل هوایی شده ...
بدجور ...
محتاجیم ...
سلام
هوا هم داره حال و هواشو عوض میکنه...
معلوم نیست بهتر داره میشه یا بدتر!!!
+نزدیکه امتحاناته...یاد متن انگشترتون افتادم:)
پاسخ:
سلام علیکم ...

این ترم دیگه فکر کنم انگشتر واسه انگشت شصتم هم بزرگ باشه ...!!!
آسمان به ساز ما نمیرقصد
آسمان به حال ما میگرید ...
پاسخ:
به سازِ بی‌حالِ ما می‌رقصد ...

به حالِمان تأسف می‌خورد ...
سلام
عیدتون مبارک
التماس دعا
پاسخ:
سلام علیکم ...
بر همگان مبارک ...
به شدت محتاج دعاییم ... :)
نمیدونم چرا یاد این مداحی ببار بارون محمود کریمی افتادم!
پاسخ:
بی‌وفا بارون ...
جات خالی بود کربُ بلا بارون ...
۱۱ خرداد ۹۳ ، ۱۴:۵۷ باران نم نم...
این"من گفتم...!!!" ناشی از کوه اعتماد بنفسی... است!!!
پاسخ:
بله ...
سلام
دو دوست باهم قرار میزارن که هرکدوم زودتر از دنیا رفت به خواب اون یکی بیاد واز اون طرف خبر بده
بعد چند سال یکی از دنیامیره وبعد چهل شبانه روز به خواب رفیقش میاد
این رفیق که تو دنیابوده از احوالات اون طرف میپرسه وشکایت میکنه که چرا بعد چهل شبانه روز به خواب من امدی وچرا زودتر نیامدی؟
اون رفیقی که اون طرف بود در جواب میگه یه روز که داشت بارون میبارید من با خودم گفتم به به چه بارون قشنگی……!!
به خاطر همین منو نگه داشتن وگفتن مگه ما بارون غیر قشنگ هم داریم که شما گفتی به به چه بارون قشنگی
پاسخ:
سلام ...

خدایا شکرت ...
دیگه فایده نداره خودت رو واسه سوال جواب آماده کن………!!
پاسخ:
اصلا راه نداره ؟؟؟
برگردم به دنیا کلی کارای خوب میکنما!!! 
سلام.
اومدم تا ازتون تشکر کنم بابت دعاهایی که برای مهدی ( همون فرزند شهیدی که برای سلامتیش ختم صلوات گرفتیم ) کردید.
شکر خدا حالش خیلی بهتر شده و چند روز دیگه مرخص می شه!! و اینا همش به خاطر دعاهای شما دوستانه..
ممنون از لطفتون     

پاسخ:
سلام...
خدا رو صد هزار مرتبه شکر...
چه عیدی خوبی... 
آفرین....
خیلی شیرین بوود ....
خدا قوت رئیس
پاسخ:
رئیس قیافته ... :)