چشم چشم دو ابرو

وبلاگ می‌نویسم قربة إلی الله
..................................
إن شاء الله

آخرین نظرات
  • ۲۰ شهریور ۹۵، ۱۶:۵۰ - سید گمنام
    لبیک..!
  • ۱۹ ارديبهشت ۹۵، ۱۵:۰۲ - الّلهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم
    ان شا ء الله باشه.

از امروز ...

چهارشنبه, ۲۷ آذر ۱۳۹۲، ۱۰:۵۴ ب.ظ



از امروز که رفتید ...

فصل جدیدی آغاز می شود ...

فصل جدیدی از سعادت ها ...

فصل جدیدی از غمنامه ها ...

فصل جدیدی از انتظارها ...

فصل جدیدی از بازبینی ها ...

فصل جدیدی از خوبی شما ...

فصل جدیدی از بدی ما ...

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

پ.ن :

+کربلایی هایمان به سردترین شهر امروز رسیدند تا با گرمای وجود پاکشان هوایش را مطبوع و مطلوب کنند ...

+خدا پشت و پناهشان ...

+دو سه تا از رفقا تو عکس نیستند ، حلال کنن ...

نظرات  (۳)

۲۸ آذر ۹۲ ، ۱۰:۱۸ دکـ لـ مـ هـ
عکاس ناشی بوده...!
منکه با دوربین اکی عکس انداختم، سرجمع کله‎ی دونفر معلوم بود!
+ راستی آمار آوردن منو تو کربلا دیدن...!!!!!
بعله

پاسخ:
هههههههه ، آره دیگه ، عکاس من بودم دیگه ...
واقعا ؟؟؟ تو رو هم دیدن ؟؟؟!!! فک کردم فقط منو دیدن ...
۲۸ آذر ۹۲ ، ۲۲:۴۵ سیدمهدی نقیبی راد
دلم تنگه .... برای حرم تو ....حسین جان .... ان شاالله اربعین ..... چی می شد کرببلا می رفتم دم ایون طلا می رفتم ..... 
پاسخ:
انشاالله قسمت همه ، انشاالله ...
۱۷ دی ۹۲ ، ۱۵:۱۹ بی تعارف
من که حلال نمیکنم!
پاسخ:
:)
خب من چیکار می کردم حاجی ؟؟؟!!! خودت دیر اومدی دیگه ...